Det kan ju bli en intressant röstlista...Yeah right, med (minst) tre burkar dunderhoning innanför västen?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Det kan ju bli en intressant röstlista...Yeah right, med (minst) tre burkar dunderhoning innanför västen?
Jag tycker väl iofs att det inte är så konstigt att hon lägger sin röst på Idahoe eftersom teorin var hennes från början och som ny så är man väl glad om man lyckas prestera nån teori alls första dagen? (som gammal också... )
Just gjort!Har nån fixat röstlista? Annars kan jag göra det nu.
Jag måste svara på resten också:
Jag tycker inte hon sprider misstankar mot dig? Hon var lite tveksam mot Q men efter svar från Q var hon rätt tydlig med att hon inte satte henne åt varken ena eller andra hållet.
Jag tycker du gör det lite lätt för dig som lägger en röst på en ny spelare som faktiskt gått ut starkt med dagens första teoriinlägg redan vid 11-snåret.
Hm.
Jag upplever också henne som skum, men samtidigt så är de flesta nybörjare skumma mycket pga orutin. Jag vill se mer innan jag röstar ut ny. Det är förmodligen bara nybörjarentusiasm och säger lite eller inget om rollen.Nä det håller jag med om. Samtidigt så kan hennes fina sammanställning varit ett fiskafänge i hopp om att nån hakar på mot en god. Äh, fan jag vet inte, men det skaver i allafall - liksom hennes misstankar mot mig, q och Lobelia..
Som du ser när du läser mitt nästa inlägg så ser du också att jag iofs inte tycker det säger något om att hon skulle vara god men jag är förvånad över att du väljer att lägga rösten där.Nu tycker jag att du kör ett frikort till hennes fördel som är lite märkligt.
Hade hon inte tagit Idahoes försvar i beaktande hade jag kanske inte röstat där
vem är ansvarig för röstlista idag egentligen?
jag behöver tid att fundera över leken, och BSF är ju också med, så kanske kan @Paddington vara behjälplig?
LenaH röstar på cirkus för jag tycker hon gör det väldigt lätt för sig med en röst där hon motiverar sig med att @supersonic sprider misstankar när jag uppfattade det som att hon försökte få igång leken och för att samme spelare röstade efter sin egen teori även om Bsf var före.
Jag är inte säker på att supersonic är god för det och jag är inte heller säker på att cirkus är ond men jag tycker det var en rätt enkel röst.
Undrar om vi inte behöver lämna in en oro anmälan om björnen här. Lite väl mycket honung verkar det som.Hann inte, jag fastnade med nosen i en burk dunderhoning....