Bollens första ulvlek!

Status
Stängd för vidare inlägg.
Lobelia röstar på TeamLunver

Jag tycker det är skumt att lägga så mycket energi på att övertyga folk om att bybor vet saker och dessutom använder det som röstmotivering.
 
LenaH röstar på cirkus för jag tycker hon gör det väldigt lätt för sig med en röst där hon motiverar sig med att @supersonic sprider misstankar när jag uppfattade det som att hon försökte få igång leken och för att samme spelare röstade efter sin egen teori även om Bsf var före.

Jag är inte säker på att supersonic är god för det och jag är inte heller säker på att cirkus är ond men jag tycker det var en rätt enkel röst.
 
Emtherlia röstar på Blacksmithfarm

Min motivering är att hon gjorde det enkelt för sig genom att ta en annan användares teori.
 
Jag tycker väl iofs att det inte är så konstigt att hon lägger sin röst på Idahoe eftersom teorin var hennes från början och som ny så är man väl glad om man lyckas prestera nån teori alls första dagen? (som gammal också... :arghh:)

Nä det håller jag med om. Samtidigt så kan hennes fina sammanställning varit ett fiskafänge i hopp om att nån hakar på mot en god. Äh, fan jag vet inte, men det skaver i allafall - liksom hennes misstankar mot mig, q och Lobelia..
 
DL 1
12:19 Blacksmithfarm röstar på Idahoe
20.29 Supersonic röstar Idahoe
21.09 TLV röstar på Emtherlia
21.17 Habina röstar på blacksmithfarm
21.20 cirkus röstar på supersonic
21.38 Idahoe röstar på supersonic
21.42 Mirtai röstar på BSF
21.44 Lobelia röstar på TeamLundver
21.45 LenaH röstar på cirkus
21.47 Emtherlia röstar på Blacksmithfarm



Idahoe: 2
supersonic 2
Bsf 3
TLV 1
Emtherlia 1
cirkus 1
 
Jag måste svara på resten också:
Jag tycker inte hon sprider misstankar mot dig? Hon var lite tveksam mot Q men efter svar från Q var hon rätt tydlig med att hon inte satte henne åt varken ena eller andra hållet.

Jag tycker du gör det lite lätt för dig som lägger en röst på en ny spelare som faktiskt gått ut starkt med dagens första teoriinlägg redan vid 11-snåret.
Hm.

Nu tycker jag att du kör ett frikort till hennes fördel som är lite märkligt.
Hade hon inte tagit Idahoes försvar i beaktande hade jag kanske inte röstat där
 
Nä det håller jag med om. Samtidigt så kan hennes fina sammanställning varit ett fiskafänge i hopp om att nån hakar på mot en god. Äh, fan jag vet inte, men det skaver i allafall - liksom hennes misstankar mot mig, q och Lobelia..
Jag upplever också henne som skum, men samtidigt så är de flesta nybörjare skumma mycket pga orutin. Jag vill se mer innan jag röstar ut ny. Det är förmodligen bara nybörjarentusiasm och säger lite eller inget om rollen.
 
Just nu känner jag mig som vanligt vid första DL väldigt osäker. Jag har ingen i dagsläget som sticker ut som ond i mina ögon vilket gör det svårt. Jag kan förstå flera av rösterna men blir osäker när det snabbt kommer fler röster på samma person.
En av de som jag tycker har gjort det enklast för sig är Mirtai som röstar på Blacksmithfarm på grund av dennas röst på Idahoe. Jag är inte säker på någon av dessa men jag tycker att Mirtais röst är ännu enklare än Blacksmithfarms så:
FiaM röstar på Mirtai
 
Nu tycker jag att du kör ett frikort till hennes fördel som är lite märkligt.
Hade hon inte tagit Idahoes försvar i beaktande hade jag kanske inte röstat där
Som du ser när du läser mitt nästa inlägg så ser du också att jag iofs inte tycker det säger något om att hon skulle vara god men jag är förvånad över att du väljer att lägga rösten där.
 
DL 1
12:19 Blacksmithfarm röstar på Idahoe
20.29 Supersonic röstar Idahoe
21.09 TLV röstar på Emtherlia
21.17 Habina röstar på blacksmithfarm
21.20 cirkus röstar på supersonic
21.38 Idahoe röstar på supersonic
21.42 Mirtai röstar på BSF
21.44 Lobelia röstar på TeamLundver
21.45 LenaH röstar på cirkus
21.47 Emtherlia röstar på Blacksmithfarm

21:55 FiaM röstar på Mirtai



Bsf 3
Idahoe: 2
supersonic 2
TLV 1
Emtherlia 1
cirkus 1
Mirtai 1
 
LenaH röstar på cirkus för jag tycker hon gör det väldigt lätt för sig med en röst där hon motiverar sig med att @supersonic sprider misstankar när jag uppfattade det som att hon försökte få igång leken och för att samme spelare röstade efter sin egen teori även om Bsf var före.

Jag är inte säker på att supersonic är god för det och jag är inte heller säker på att cirkus är ond men jag tycker det var en rätt enkel röst.

En grej till - att hon funderade lite på just oss idag vid 11 kan kan köpa men hon har liksom inte kommit längre vid sitt röstinlägg trots att det ändå varit lite mer aktivitet. Fast jag vet inte och jag vill inte ge någon frikort bara för att den är nybörjare. Det var det jag reagerade mest på och jag känner att jag nog måste rösta på den jag tycker är mest skum även om den är ny.
 
Ok första DL, alltid skitsvårt
jag vill inte lägga min röst på supersonic då hon är ny, och faktiskt kan vara ett väldigt bra tillskott till lekarna likväl som hon kan ha hjälp i kulisserna, oavsett så vill jag se mer av denna innan jag säger varken bu eller bä
De två tidiga rösterna på Idahoe skaver lite, men BSF lägger en tidig röst som sedan följs av supersonic, som egentligen lanserade teorin mot Idahoe från början...
svårt var ordet så bull
men väljer att lägga min röst på teamLundver
då jag håller med Lobelia om att det är skumt att bybor skulle veta så mycket
quarter4ever röstar på TeamLundVer
 
DL 1
12:19 Blacksmithfarm röstar på Idahoe
20.29 Supersonic röstar Idahoe
21.09 TLV röstar på Emtherlia
21.17 Habina röstar på blacksmithfarm
21.20 cirkus röstar på supersonic
21.38 Idahoe röstar på supersonic
21.42 Mirtai röstar på BSF
21.44 Lobelia röstar på TeamLundver
21.45 LenaH röstar på cirkus
21.47 Emtherlia röstar på Blacksmithfarm
21.55 FiaM röstar på Mirtai
22.00 quarter4ever röstar på TeamLundVer


Idahoe: 2
supersonic: 2
Bsf: 3
TLV: 2
Emtherlia: 1
cirkus: 1
Mirtai: 1
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter LL: @bollen__ och @Islandshästryttare Deltagarlista: 1. Heffaklumpen 2. Harrysen 3. Blacksmithfarm 4. Kilauea 5. qitis 6. cirkus 7...
42 43 44
Svar
872
· Visningar
15 452
Senast: Gabby_Ossi
·
Tjatter Välkomna till ulvleken! Deltagarlista Kilauea Qitis Harrysen Heffaklumpen LenaH Blacksmithfarm Glimra Fio Gabby_Ossi Jfrelin Lobelia...
32 33 34
Svar
677
· Visningar
13 010
Senast: Madalitso
·
Tjatter Idag den 20 oktober 1650 har jag Kristina krönts till landets drottning vid kröningsriksdagen i Storkyrkan. Jag har färdats genom...
19 20 21
Svar
416
· Visningar
7 245
Senast: Gabby_Ossi
·
Tjatter Välkomna till leken “skyll er själva som ger mig ideer”. Då jag just nu är lite upptagen blir det inga roliga teman eller uppdateringar...
40 41 42
Svar
827
· Visningar
14 496
Senast: Niyama
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp