Bildtråden på våra dressyrhästar, del V

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Bildtråden på våra dressyrhästar, del V

Tack. Jag jobbar på att göra dressyrhäst av henne. Än så länge är det bara grunderna vi jobbar med, men det finns potential.

Tror ni kommer vara bland de häftigaste dressyrekipagen på tävlingarna:). Var på en julshow igår där en jättefin islänning visades upp (Jorik från nånstans). Den travade något helt otroligt och var så himla lösgjord och fin! Var jätteimpad över hur välriden han var och insåg vilka fördomar jag har mot islandsfolket:o.

*kl
Har tyvärr inga nya ridbilder.
Men kan bjuda på en bild på finaste hästen efter dagens ridlektion på ridskolan.

379431_10150418821358042_556378041_8418448_242107548_n.jpg

igår så hade jag en mörkfux
32820133.jpg

idag har jag nått grått/beigeaktigt
32820135.jpg

32820136.jpg

32820141.jpg

bonusbild
32820144.jpg

imorgon ska jag fixa till manan om den inte är blöt, då blir han ännu finare =)

Jag skulle vilja ha schabrak i roliga färger men det verkar vara svårare att hitta (speciellt om man vill köpa billigt :P )

Jag brukar inte kommentera så ofta även om jag är inne här och kikar på alla fina pållar, men nu kan jag inte hålla mig:

Det ser verkligen JÄTTETREVLIGT ut!! Sådär så jag tänker "den hästen har riktigt tur som hamnat hos en så duktig ryttare" :bump:

Jag brukar inte kommentera så ofta även om jag är inne här och kikar på alla fina pållar, men nu kan jag inte hålla mig:

Det ser verkligen JÄTTETREVLIGT ut!! Sådär så jag tänker "den hästen har riktigt tur som hamnat hos en så duktig ryttare" :bump:

Men åh, tack så mycket!! :o:o
Han kunde nog fått det bättre, men nu har vi äntligen hittat varandra och jag stormtrivs med honom, tror de gör ridningen till en helt annan sak också :)

En svartskäck? Jórik från Lönneberga?
Isf har han tävlats på VM :) Jättefin!

Tillägg: Och det enda många utav oss på islänningar rider är just vanlig dressyr. Fast i flera gångarter såklart :)

Senast ändrad:

En svartskäck? Jórik från Lönneberga?
Isf har han tävlats på VM :) Jättefin!

Tillägg: Och det enda många utav oss på islänningar rider är just vanlig dressyr. Fast i flera gångarter såklart :)

Japp han var det. Urläcker!!

I mitt tycke är dressyren ett måste för att hålla gångarterna på plats och i "skick" sas. Inte minst tölten, men även de andra gångartena kräver ju underhåll, iaf i många fall :)

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Kläder & Bli fin I en annan tråd fick jag förslaget (av @Cattis_E), att jag skulle skapa en särskild bildtråd för rosa kläder, så då gör jag det. Här är...
3 4 5
Svar
92
· Visningar
6 342
Tjatter Ääääälskade filmerna som barn! Förra tråden IV
49 50 51
Svar
1 015
· Visningar
68 260
Utrustning Startar ny tråd igen då andra är över 100 sidor nu. Köpte teddy fodrade från Zaczess till slut, hade beställd från Alequi men fick dom...
6 7 8
Svar
157
· Visningar
8 897
Avel Lite osäker om denna tråden ska ligga under avel eller dressyr. Ni som avlar dressyrhästar, jag är nyfiken på eran åsikt om hur ni...
Svar
8
· Visningar
1 077
Senast: Piaff
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka