Bildtråden på våra dressyrhästar, del V

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Bildtråden på våra dressyrhästar, del V

Älskar din häst, så himla vacker! Skönt att ni får börja komma igång igen :love:

Men åh :love: Snacka om att hon har 'the mother glow'! Hon ser supernöjd och go' ut! Kan knappt vänta på fölis :angel:

Hihi ser ut som hon sväljat en badboll ;) När är fölningen beräknat? :)

Sweep; Så söt han är, han har ett så vackert litet huvud. Aldrig sett någon annan travare med så fint huvud. :)

Så länge man inte petar på henne så är hon väldigt änglalik i alla fall. :love:

Centaur; Hon har nog faktiskt gått halvvägs idag. Hon ska föla om 5.5 månader dvs i slutet på Maj. :)

KL
Köpt ny häst så tänkte att han skulle få vara med på bild.
Dock är han mest tänkt som hopphäst men ska självklart ut på dressyrbanorna också :)

fs_499677115_12635_1323888532.jpg

Fina_Prinsen_idag_3.jpg

Fina_Prinsen_idag_3.jpg

fs_499682006_40368_1323894318.jpg

Sv:
Tack! :D nä denna är efter Sir schölling - Testarossa. Men han har en yngre halvbror efter BC.

*KL

En liten bild från dressyren 3/12, då framridningen var en sjö och det var halv storm (ridhusets tak/väggar är av tältduk = låter en hel del när det blåser). Ninya var spänd och taggad, slängde av ryttaren innan mig och jag körde hela mitt program i skritt/trav för att slippa flyga av. Ändå fick jag med både en liten bock-omgång och en stegring i ett hörn :cool:

Hon var trevlig på framridningen bortsett från bock-tendenser, men hon blev betydligt mer spänd när vi kom in i ridhuset och då försvann bakbenen ;) MEN jag delar härmed med mig av en historisk bild: JAG sitter RAKT istället för framåtlutad.

ninyaig.jpg

Haha oj jag missade din kommentar. :rofl: Jag håller med hon ser ut som en nordsvensk. :rofl:
Hon har lika mycket hovskägg som en också!

knapplån

Tänkte våga visa min pålla, holländska (Trento B - Metall, 6år) jag bara haft ett kort tag.

6513331813_a82e627b66_z.jpg

6513335643_fc47feeda1_z.jpg

6513336085_8fc89d39c6_z.jpg

6513330079_060df78d04_z.jpg

Jag red faktisk en lättdöl för en massa år sedan som var jättelik Stella (i nuvarande skick ;) ), förutom att den hade lång man. Jättefin var den, bara 3 år och så himla snäll. :)

Tisdagens outfit för träningen som väntade..Svart/silver
Bara älskar detta kommer bli finare sen till sommaren då hon är senapsgul:d

388437_10150612624003998_684793997_11633675_414103871_n.jpg

Tycker din ponny är så himla vackeeeeer :love: Du måste längta efter fölis :D

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Kläder & Bli fin I en annan tråd fick jag förslaget (av @Cattis_E), att jag skulle skapa en särskild bildtråd för rosa kläder, så då gör jag det. Här är...
3 4 5
Svar
92
· Visningar
6 343
Tjatter Ääääälskade filmerna som barn! Förra tråden IV
49 50 51
Svar
1 015
· Visningar
68 268
Utrustning Startar ny tråd igen då andra är över 100 sidor nu. Köpte teddy fodrade från Zaczess till slut, hade beställd från Alequi men fick dom...
6 7 8
Svar
157
· Visningar
8 897
Avel Lite osäker om denna tråden ska ligga under avel eller dressyr. Ni som avlar dressyrhästar, jag är nyfiken på eran åsikt om hur ni...
Svar
8
· Visningar
1 077
Senast: Piaff
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka