Bildtråden på våra dressyrhästar, del V

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Bildtråden på våra dressyrhästar, del V

Älskar din häst, så himla vacker! Skönt att ni får börja komma igång igen :love:

Men åh :love: Snacka om att hon har 'the mother glow'! Hon ser supernöjd och go' ut! Kan knappt vänta på fölis :angel:

Hihi ser ut som hon sväljat en badboll ;) När är fölningen beräknat? :)

Sweep; Så söt han är, han har ett så vackert litet huvud. Aldrig sett någon annan travare med så fint huvud. :)

Så länge man inte petar på henne så är hon väldigt änglalik i alla fall. :love:

Centaur; Hon har nog faktiskt gått halvvägs idag. Hon ska föla om 5.5 månader dvs i slutet på Maj. :)

KL
Köpt ny häst så tänkte att han skulle få vara med på bild.
Dock är han mest tänkt som hopphäst men ska självklart ut på dressyrbanorna också :)

fs_499677115_12635_1323888532.jpg

Fina_Prinsen_idag_3.jpg

Fina_Prinsen_idag_3.jpg

fs_499682006_40368_1323894318.jpg

Sv:
Tack! :D nä denna är efter Sir schölling - Testarossa. Men han har en yngre halvbror efter BC.

*KL

En liten bild från dressyren 3/12, då framridningen var en sjö och det var halv storm (ridhusets tak/väggar är av tältduk = låter en hel del när det blåser). Ninya var spänd och taggad, slängde av ryttaren innan mig och jag körde hela mitt program i skritt/trav för att slippa flyga av. Ändå fick jag med både en liten bock-omgång och en stegring i ett hörn :cool:

Hon var trevlig på framridningen bortsett från bock-tendenser, men hon blev betydligt mer spänd när vi kom in i ridhuset och då försvann bakbenen ;) MEN jag delar härmed med mig av en historisk bild: JAG sitter RAKT istället för framåtlutad.

ninyaig.jpg

Haha oj jag missade din kommentar. :rofl: Jag håller med hon ser ut som en nordsvensk. :rofl:
Hon har lika mycket hovskägg som en också!

knapplån

Tänkte våga visa min pålla, holländska (Trento B - Metall, 6år) jag bara haft ett kort tag.

6513331813_a82e627b66_z.jpg

6513335643_fc47feeda1_z.jpg

6513336085_8fc89d39c6_z.jpg

6513330079_060df78d04_z.jpg

Jag red faktisk en lättdöl för en massa år sedan som var jättelik Stella (i nuvarande skick ;) ), förutom att den hade lång man. Jättefin var den, bara 3 år och så himla snäll. :)

Tisdagens outfit för träningen som väntade..Svart/silver
Bara älskar detta kommer bli finare sen till sommaren då hon är senapsgul:d

388437_10150612624003998_684793997_11633675_414103871_n.jpg

Tycker din ponny är så himla vackeeeeer :love: Du måste längta efter fölis :D

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Dressyr Ett litet sidospår, som kanske borde vara en egen tråd, men jag har precis insett att jag måste köpa nya sporrar om det blir nån tävling... 17 18 19
Svar
360
· Visningar
10 912
Senast: Hedwig
·
Kläder & Bli fin I en annan tråd fick jag förslaget (av @Cattis_E), att jag skulle skapa en särskild bildtråd för rosa kläder, så då gör jag det. Här är... 4 5 6
Svar
107
· Visningar
7 502
Senast: Lyan
·
Tjatter Ääääälskade filmerna som barn! Förra tråden IV 63 64 65
Svar
1 292
· Visningar
89 922
Senast: Nikan
·
Utrustning Startar ny tråd igen då andra är över 100 sidor nu. Köpte teddy fodrade från Zaczess till slut, hade beställd från Alequi men fick dom... 19 20 21
Svar
409
· Visningar
21 778
Senast: super
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka