Sv: Bildtråden på våra dressyrhästar, del V
Avundsjuk ang supertrevlig med allt
Min är en riktig liten
. Men hon har blivit mkt bättre. Hon är 6 år men vilade nästan hela 2010 så är som en 5-åring. Precis tävlingsdebuterat men går bättre på träning än på tävling än så länge
e. Majim G – Bernstein. Stam på din?
Pontevecchio: Tack! Jätteroligt att höra!
Fiorano: Tack till dig också, blir glad
Din ponny ser inte fy skam ut heller, supertråkigt med den stora du hade
Var det den bruna som är lite snarlik min?
Uschridsport: Ja, våra hästar plågas något fruktansvärt allihop! De ställer upp på vad som helst men lider inombords :S Alla dessa vetchecks, tandkontroller, kiropraktorbesök, massagesessioner! Du har aldrig tänkt på att en vältränad kropp leder till både fysisk och psykisk hälsa hos såväl djur som människor? Ut och jogga en runda istället för att sitta på buke och gnälla
Niela: Raser hit och inriktningar dit men din häst är SKITSÖT! Underbar färg och härlig uppsyn. Ansiktet påminner om en av mina gamla ponnysar som var VÄRLDENS snällaste
Ironwill: Jag har ofta utryckt min åsikt om din ponny (som är väldigt vacker) så nu hoppar jag det i detta inlägg och säger istället: ”Herregud vilken snygg tröja du har!” Köpt var? Pikeur?
Sommarminne: Remontgrimma i lack är ju ursnyggt! Vill också ha, vart hittar man en sån?
Victovie: Jag måste bara säga att din sits är sjukt mkt bättre än när jag såg dig för ett par år sedan på bild/video. Du måste ha utvecklats massor sedan dess, grattis
Tillägger för egen del att min ena skrutt åkte hem till sin ägare idag, känns tomt men samtidigt skönt. Han åkte hem eftersom jag känner att jag inte har tid. Men om någon vecka kommer ena avelsstoet hem från sitt sommarbete och vi funderar på att testa att sitta upp på henne lite grann. Spännande eftersom hon inte är riden hos oss tidigare.