Bildtråden på våra dressyrhästar, del V

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Bildtråden på våra dressyrhästar, del V

Ja, något sådant tänkte jag också... Det täpper ju till också så det inte dras upp mer. Klumphäst :cry:

Samma färg på tröja, lindor och kanten på schabraket :D

Det går bra nu när det varit torrt ett tag. Jag lät sko henne bak nu, fast hon egentligen inte behöver det, så att jag kan brodda när det behövs. Och det behövs ofta med all den här jäkla nederbörden... :(

Tack! :) Hon är -97 e: Rambo-Falleur-Ceylon. Vi har bara tävlat hoppning upp till nationell nivå fram till förra året, då började vi tävla både dressyr och fälttävlan också. Så vi är lite nybörjare! :p

Får väl ta med nosgrimman till Kicks och se om de har något matchande... :angel:

Åh tack!! :love:

Lilla loppan är 6,5 månader nu och på den tiden hinner man ju en del :d Sen gick jag väl inte upp mer än nödvändigt under graviditeten heller, men det gör ju ändå sitt att man inte kan träna som vanligt.

Pics från idag =)

arrow3.jpg

arrow1.png

HUR ser du att den är just avknäppt på kort? För jag kan inte se sådant på kort. Förklara gärna vad som visar på att den är bokstavligt talat avknäppt och hur man ser sådant på kort.
Vad tycker du isf om remainings bild undrar jag?

Giinne: Jag är fortfarande kär i den, ljuvlig, härlig uppsyn och snygga färger!

Lancet: Sjukt fina bilder, sjukt fin häst, otroligt roligt att se! Jävla proffs du är! :D

Senast ändrad:

Du borde inte få lägga upp bilder, ger totalt mindervärdeskomplex! ;)

Härlig häst!!

snyyyygg :love:
ska hålla upp bilderna framför näsan på min pålle och säga att det är så det ska se ut om ett par år när han är vuxen. Kanske skulle skriva ut och tejpa upp ovanför krubban så han inte kan missa det?? ;)

Breecia: Tack så jättemycket =)=)

_Zvea_ : Jo han är vääldigt fin att rida på :D

Vimsan : Jo han är härlig =)

Mirtai: Haha, nejdå ;)

mooi: Haha jo man kan ju alltid prova!! =)

aysha : Tack :D =)

Alltså, det är så sjukt roligt att se bilder på dig! :love: :love: :love:

När man under åren har följt dig här och sett dina bilder och filmer så har man för var gång sett en sådan enorm utveckling hos dig. Och det har, iaf inte hos mig, någon gång förelegat något tvivel om vilken otrolig talang du är!! Jag har också "vetat" att du en vacker dag kommer att tillhöra den absoluta toppen. Och det tror jag fortfarande (om du bara får tillgång till rätt hästar och att de håller sig friska. Då har ju haft enormt mkt otur :cry:).

Det jag uppskattar främst hos dig är hur du lyckas få alla hästar att jobba järnet med glädje under dig. ALLA hästar har visat en enorm arbetsglädje under dig. Oavsett vilken häst du sätter dig upp på så får ni tillsammans en sådan utstrålning!

Därför är det så otroligt roligt att se nu att du hamnat hos någon där du har chansen att fortsätta att utveckla den enorma talangen du har. Jag är full av beundran! :love: :bow: :bow: :bow:

Kan bara hålla med alla andra. Underbar häst och du ser ut som ett proffs! Du får lägga upp bilder oftare. Liten fråga, nyfiken..... Hur ofta får ni slänga paddarna när ni lindar så där?

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Kläder & Bli fin I en annan tråd fick jag förslaget (av @Cattis_E), att jag skulle skapa en särskild bildtråd för rosa kläder, så då gör jag det. Här är...
3 4 5
Svar
92
· Visningar
6 303
Tjatter Ääääälskade filmerna som barn! Förra tråden IV
48 49 50
Svar
998
· Visningar
67 060
Utrustning Startar ny tråd igen då andra är över 100 sidor nu. Köpte teddy fodrade från Zaczess till slut, hade beställd från Alequi men fick dom...
6 7 8
Svar
152
· Visningar
8 460
Avel Lite osäker om denna tråden ska ligga under avel eller dressyr. Ni som avlar dressyrhästar, jag är nyfiken på eran åsikt om hur ni...
Svar
8
· Visningar
1 075
Senast: Piaff
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka