Bildtråden på våra dressyrhästar, del V

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Bildtråden på våra dressyrhästar, del V

Lancet, fantastiskt fina bilder!!! Vad är det för underbar toto? :bow::bump:

Det är ett ganska vanligt sätt att linda i tyskland om jag förstått det rätt, en av ryttarna vars hästar jag gjorde i ordning för ridning
tog med sig konceptet hem, paddarna höll sig fina och hela bra mycket längre än vad jag antog att de skulle göra. :)

Så fina ni är! En sån miljö att rida i ! Säger som de andra, du får lägga upp fler foton så vi blir lite inspirerade :) Så man ser hur det ska se ut menar jag.

Åh, du bara måste lägga upp bilder oftare Lancet! Du är en riktig ridol :bow: Jättefin häst också, vilken snygging!

Oj, jag vet inte riktigt vad jag ska svara på detta. Tack så jättemycket för de fina orden! De värmer verkligen! =)

Tack så jättemycket för er support och allt stöd! Gör min verkligen jätteglad :D Jag hoppas att jag kan återkomma med mer bilder o ev film på mig o Arrow för om han inte blir såld så är det tänkt att vi ska debutera GP i november =) =) =) =) = ):bump::bump:

Tack så jättemycket!!! =)
:bump:
Inte så ofta om man bara lär sig linda så att de inte åker ner så är det inga större problem.

Tack så jättemycket:love:

Det är en 10 årig vallack efter Florestan - Partout, utb GP. =)

Tack så jättemycket all för de fina orden!!!:love::love::love:

Värmer verkligen i mitt hjärta:bow::bow:

Herregud va vackra ni är! Och vilken vacker mijö! Fantastiskt kul att se! Hoppas på fler bilder!
Tänk om man hade fötts med en sådan hållning och sits! *avundsjuk* :D

*kl*

Bilder på min darling i sitt nya bling!

DSC00045.jpg

DSC00044-1.jpg

Det måste vara en så sjukt häftig känsla att sitta på en sån häst och klara av att RIDA på riktigt! Man får ju gåshud!
Du ser alltså, hur ska jag förklara det, men mer mogen ut i din ridning, det syns för varje gång du visar bilder, du rider verkligen
helt sjukt fint, det ser så säkert ut. Så himla roligt att få följa dig :)

Jag rider Lucky Duck, övervuxen ridponny 20 år f d lektionshäst.

LDtrav.jpg

LDgalopp.jpg

Tack så mycket =) Jo det är en väldigt fin häst, men tyvärr inte min egna. Han jag haft pengrna så hade jag köpt den utan att blinka :love:

breecia: Tack så mycket för allt beröm!!:bow: Jo han är fantastisk att rida på en riktig gentleman som bara går och går. Het och känslig men ändå väldigt snäll :):love::love: Med massor med power! =)

Flixon: Haha, förlåt ;) Tack så mycket :love:

Har alltid och kommer alltid vara lika fina kort på dig och dina hästar (även om du inte äger dem):bow:

Herregud va vackra ni är! Och vilken vacker mijö! Fantastiskt kul att se! Hoppas på fler bilder!
Tänk om man hade fötts med en sådan hållning och sits! *avundsjuk* :D

Jag tror visserligen att Lancet är en supertalang men även att hon har slitit hårt med sin ridning för att få den sitsen, och det är det som är så beundransvärt, att verkligen jobba så hårt och målmedvetet som Lancet, det är jag avundsjuk på den förmågan!

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Kläder & Bli fin I en annan tråd fick jag förslaget (av @Cattis_E), att jag skulle skapa en särskild bildtråd för rosa kläder, så då gör jag det. Här är...
3 4 5
Svar
92
· Visningar
6 302
Tjatter Ääääälskade filmerna som barn! Förra tråden IV
48 49 50
Svar
998
· Visningar
67 051
Utrustning Startar ny tråd igen då andra är över 100 sidor nu. Köpte teddy fodrade från Zaczess till slut, hade beställd från Alequi men fick dom...
6 7 8
Svar
152
· Visningar
8 459
Avel Lite osäker om denna tråden ska ligga under avel eller dressyr. Ni som avlar dressyrhästar, jag är nyfiken på eran åsikt om hur ni...
Svar
8
· Visningar
1 075
Senast: Piaff
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka