Det var det gulligaste

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Det var det gulligaste
Hur har det gått med henne? Och vad tyckte alexandra?
Jodå vi kämpar på! När hon var ute testade jag en lånad sadel för första gången (dåligt beslut) som hästen visade tydligt att hon ogillade så det blev ingen bra ridning där. Sen tömkörde vi lite. Fick lite tips men kommer inte ta ut henne igenHur har det gått med henne? Och vad tyckte alexandra?![]()
Jag hatar verkligen fällningssäsongen!Säg att det är fällningssäsong utan att säga att det är fällningssäsong.
Visa bifogad fil 164511
Som bonus inkluderar jag även mina lertäckta skor i bilden, som är just lertäckta eftersom att ingången till hagen är en enda stor lervälling just nu. Men det håller på att torka upp, sakta men säkert!![]()
Åh, så fin. Fick mig att tänka på min första fjording Fabian.Visa bifogad fil 164504
Vi har fyra snygga hästar. Alla är eller har varit godkända hingstar Men denna......som numer är valack är garanterat den absolut sötaste.
Garm 337
Skulle ha varit denna juÅh, så fin. Fick mig att tänka på min första fjording Fabian.![]()
Visa bifogad fil 164646
Hedwig är väl en av de hästar som funnits på buke av och till längst och som fortfarande är i livet.
Hon fyller 23 år den 19 maj och i sommar har jag ägt henne i 20 år.
Hon har gett mig allt och lite till.
Först en helt fantastisk tränings och tävlingskompis, sen underbar läromästare åt en yngre ryttare. Sen två fina föl.
Hon ska inte ridas mer men ska få njuta av en härlig pension så länge hon mår bra.![]()
Betyder d att vi är väldigt gamla också?8
Tänk att hon är så gammal nu
Känns som nyss som du köpte henne![]()