Bildtråd nr 8!

Just nu kollar jag på Grey's anatomy och väntar på att min man ska komma hem, för då ska vi fira att min tös fyller 6 år idag :love:

Tillägg: Rätt tråd här va :p
Jävla telefon som öppnar fel tråd åt mig hela tiden trots att jag trycker på rätt :cautious:

Senast ändrad:
Just nu kollar jag på Grey's anatomy och väntar på att min man ska komma hem, för då ska vi fira att min tös fyller 6 år idag :love:

Tillägg: Rätt tråd här va :p
Jävla telefon som öppnar fel tråd åt mig hela tiden trots att jag trycker på rätt :cautious:
Var glad för att det är det enda din telefon gör - min ringer upp random människor i loggen. Skitkul när en kund på Livgardet helt plötsligt sitter och ropar "hallå!?" när jag skulle ringa min man och gulla lite...

Var glad för att det är det enda din telefon gör - min ringer upp random människor i loggen. Skitkul när en kund på Livgardet helt plötsligt sitter och ropar "hallå!?" när jag skulle ringa min man och gulla lite...

Huanamig :p

Men ibland får den för sig att jag inte får avsluta samtalet. Å så lägger inte den andra på utan tror jag gör det och så hör jag personen prata i bakgrunden. Å svärmor är expert att ringa upp mig utan att hon vet om det :D

10713005_10202700947420525_3345199657131358538_n.jpg

Liknande trådar

Gnägg Hej! Den här tråden är för alla oss som har en PRE eller som gillar rasen PRE eller som bara vill diskutera PRE. :) Vore kul att få...
2 3 4
Svar
65
· Visningar
9 103
Senast: Fiorano
·
  • Låst
Kropp & Själ Dags för en ny tråd! Jag kopierar helt fräckt Mineurs intro-inlägg från förra tråden, för det är så fint ❤️ — Vi fortsätter att...
99 100 101
Svar
2 006
· Visningar
70 975
Senast: Mineur
·
Tjatter Välkomna till leken “skyll er själva som ger mig ideer”. Då jag just nu är lite upptagen blir det inga roliga teman eller uppdateringar...
40 41 42
Svar
827
· Visningar
14 522
Senast: Niyama
·
Relationer Jag såg att min gamla tråd från i våras hade låsts, men jag fick så himla mycket fina och kloka ord av er den gången, så jag gör ett...
7 8 9
Svar
166
· Visningar
24 627

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama
Tillbaka