@LindgrenV och jag kopplade ju inte alls att det var du på bild i tidningen när jag läste om den söta råttan!!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
@LindgrenV och jag kopplade ju inte alls att det var du på bild i tidningen när jag läste om den söta råttan!!
Var glad för att det är det enda din telefon gör - min ringer upp random människor i loggen. Skitkul när en kund på Livgardet helt plötsligt sitter och ropar "hallå!?" när jag skulle ringa min man och gulla lite...Just nu kollar jag på Grey's anatomy och väntar på att min man ska komma hem, för då ska vi fira att min tös fyller 6 år idag
Tillägg: Rätt tråd här va
Jävla telefon som öppnar fel tråd åt mig hela tiden trots att jag trycker på rätt
Var glad för att det är det enda din telefon gör - min ringer upp random människor i loggen. Skitkul när en kund på Livgardet helt plötsligt sitter och ropar "hallå!?" när jag skulle ringa min man och gulla lite...
Men RÅTTISEN då!!! Jag avlider av sötchock Säg till om du inte hittar ett hem åt den! Tyvärr har jag ju fyra hungriga kattjägare här hemma....
Den får stanna om ägaren inte dyker upp (vilket jag hoppas att den inte gör... )Men RÅTTISEN då!!! Jag avlider av sötchock Säg till om du inte hittar ett hem åt den! Tyvärr har jag ju fyra hungriga kattjägare här hemma....
Det blev mer bilder idag!
Vilken otroligt smickrande klädsel det där var för dig. SVINSNYGGT ju!
@niphredil : Jag väntar fortfarande på din kropp!!
Haha! Tro mig, det är inget att grina över Men tack såklart!