Bildtråd nr 8!

@Stalone Åh men alltså jag är SÅ JÄVLA PEPP nu! :bump: Om jag kan testa nånstans först så får jag ju en hint om hur jag gillar det i alla fall, och går det att sälja vidare är det ju lugnt liksom. Gud så kul! Och ja, januari vore ju GULD! Du är bäst!
Är skatesen superdyra?

Jag är mest rädd att jag ska vara rädd men det kan man väl komma över. Om inte annat vore det SÅ fint att få vara med i ett lag igen, med sammanhållning och allt vad det innebär :love:.

Jag har ingen aning ens om var i världen vi bor till sommaren som kommer :D. Min sambo är fast i Madrid till sommaren och sedan får vi se var vi får jobb helt enkelt.

Sorry alla för OT! Jag kanske ska starta en rollerderbytråd istället?

Dagens selfie:

dsc_0470_544676129606ee5428fb0cc8.jpg

@Matmissbrukaren Hjälp, vad långt hår du fått! I jämförelse med senaste bilden jag sett du lagt ut :D
@LindgrenV Diggar dina sköna bilder! :D Men livrädd för råttor :eek:
@Mineur Nice volym! :) Höll det sig under kvällen? Sjukt irriterande om det blir platt 5 min senare :p

Ja, jag skrev ju att det var ett tag sen jag la ut en bild :p
Håret växer som ogräs på mig. Klippte av allt igen i våras men nu är det långt igen. Till våren har jag nog önskad längd.

@nexxa Det höll sig faktiskt riktigt bra! Men så gjorde jag nog också ett eget litet hål i ozon-lagret med all hårspray jag använde...

Liknande trådar

Gnägg Hej! Den här tråden är för alla oss som har en PRE eller som gillar rasen PRE eller som bara vill diskutera PRE. :) Vore kul att få...
2 3 4
Svar
65
· Visningar
9 104
Senast: Fiorano
·
  • Låst
Kropp & Själ Dags för en ny tråd! Jag kopierar helt fräckt Mineurs intro-inlägg från förra tråden, för det är så fint ❤️ — Vi fortsätter att...
99 100 101
Svar
2 006
· Visningar
70 975
Senast: Mineur
·
Tjatter Välkomna till leken “skyll er själva som ger mig ideer”. Då jag just nu är lite upptagen blir det inga roliga teman eller uppdateringar...
40 41 42
Svar
827
· Visningar
14 522
Senast: Niyama
·
Relationer Jag såg att min gamla tråd från i våras hade låsts, men jag fick så himla mycket fina och kloka ord av er den gången, så jag gör ett...
7 8 9
Svar
166
· Visningar
24 627

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama
Tillbaka