Bildtråd nr 8!

Jag är äntligen nöjd med min hårfärg! Jag tror min frisör missuppfattade mig när jag sa "lite mörkare blond med guldig ton" för jag fick kopparfärgad botten och en varm snabbtoning i längderna som knappt gjorde någon skillnad på mitt blekta hår. Har försökt med revlons pale gold-bomb och fått lite men inte tillräckligt resultat fast jag haft den i hela natten, men så köpte jag Maria Nilas färginpackning i "golden blonde" och efter en timme såg det ut precis som jag hade föreställt mig! Vill ha denna hårfärg hela livet tror jag :D

DSC_2672_zps80f6a20a.jpg

:love:

Senaste bilden på mig som är tagen för lite mindre än en vecka sedan då jag startade firandet av min födelsedag med en selfie och blyertspennor :D

10624630_10205194075355919_7634476415034507924_n.jpg

Jag är äntligen nöjd med min hårfärg! Jag tror min frisör missuppfattade mig när jag sa "lite mörkare blond med guldig ton" för jag fick kopparfärgad botten och en varm snabbtoning i längderna som knappt gjorde någon skillnad på mitt blekta hår. Har försökt med revlons pale gold-bomb och fått lite men inte tillräckligt resultat fast jag haft den i hela natten, men så köpte jag Maria Nilas färginpackning i "golden blonde" och efter en timme såg det ut precis som jag hade föreställt mig! Vill ha denna hårfärg hela livet tror jag :D

Sjukt fin färg! Så vill jag också ha :D

Jättefint! Tror du den funkar på bleeeekt hår? Skulle ljusa upp mitt lite förra veckan. Blev kritvitt... Kul. Eller riskerar jag bli grön-orange-gul om jag testar? Ska bort på tisdag så har inte tid för världens katastrof-räddning om den där inpackningen går fel.. :p

@mooi
Tack! Jag tokgillar det :)

@BernT

Det tror jag absolut! Jag tror inte att det spelar jättestor roll vilken typ av blond du har under. Frisören sa till mig att jag var jätteljus i topparna enligt deras mått men det har tagit färg ganska jämnt över hela huvudet. Testa! Men Maria Nila, inte revlon.

@nyponros Underbar färg! Du klär verkligen i den och den ger dig ett väldigt varmt intryck! :)
@nyponros @BernT Oftast så händer färgskillnaderna mest och snabbast i hårbottnen eftersom det är där vi är som varmast, oftast dubbelt så snabbt , bra att ha i åtanke om man har en markant skillnad som man vill få i jämn färg :)

@nyponros Underbar färg! Du klär verkligen i den och den ger dig ett väldigt varmt intryck! :)
@nyponros @BernT Oftast så händer färgskillnaderna mest och snabbast i hårbottnen eftersom det är där vi är som varmast, oftast dubbelt så snabbt , bra att ha i åtanke om man har en markant skillnad som man vill få i jämn färg :)

Ah nä jag är kritvit all over.. Tänk 14åring med platinablont hår...
@nyponros ska köpa den där imorgon och be om mirakel haha :D

@BernT Ja schamponera håret innan så stråna är öppna och kan ta åt sig av inpackningen :). Och lämna det gärna i en stund, jag tog en timme på en gång vis av erfarenheterna av revlons :D

Detta är ju väldigt OT men det kan ju leda fram till en bild och det kanske är okej då, haha

@BernT Ja schamponera håret innan så stråna är öppna och kan ta åt sig av inpackningen :). Och lämna det gärna i en stund, jag tog en timme på en gång vis av erfarenheterna av revlons :D

Detta är ju väldigt OT men det kan ju leda fram till en bild och det kanske är okej då, haha

Väldigt ot ja haha :D
Kletade i och glömde typ så 90 min ungefär satt det i. Det blev typ rågblont, med lite guldiga undertoner. Ska tvätta det efter stallet om några timmar och sen se hur det blir, resultat kommer ;)

Får väl bjuda på mig själv då då.... :meh:

img_7843_542e825a2a6b226f27e8ceea.jpg

Jag och min minsta favorit.
cats_5449680b2a6b22237f1f6d91.jpg

Min största favorit
img_7937_542fe4e5e087c3793332ba55.jpg

Familjefoto (?) Haha, lägg märke till våran hund i mitten. :angel:
img_3708_5321ca5fddf2b37147813246.jpg

Liknande trådar

Gnägg Hej! Den här tråden är för alla oss som har en PRE eller som gillar rasen PRE eller som bara vill diskutera PRE. :) Vore kul att få...
2 3 4
Svar
65
· Visningar
9 104
Senast: Fiorano
·
  • Låst
Kropp & Själ Dags för en ny tråd! Jag kopierar helt fräckt Mineurs intro-inlägg från förra tråden, för det är så fint ❤️ — Vi fortsätter att...
99 100 101
Svar
2 006
· Visningar
70 975
Senast: Mineur
·
Tjatter Välkomna till leken “skyll er själva som ger mig ideer”. Då jag just nu är lite upptagen blir det inga roliga teman eller uppdateringar...
40 41 42
Svar
827
· Visningar
14 522
Senast: Niyama
·
Relationer Jag såg att min gamla tråd från i våras hade låsts, men jag fick så himla mycket fina och kloka ord av er den gången, så jag gör ett...
7 8 9
Svar
166
· Visningar
24 628

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama
Tillbaka