Bildtråd nr 8!

Återfann två studentbilder precis :eek:

vilja_student_2013_32_5470e5089606ee2742792bd0.jpg

vilja_student_2013_2_5470e502e087c3352d4ccb66.jpg

@Undret :love: :love:
Så rätt. Och tack snälla!

Jag gick ut igår helt oplanerat, gick bra ändå. Rumpan fick komplimanger :D Då såg jag ut såhär:

Ikväll är det röda läpparna på som gäller. Kommer vara helt död imorgon när jag kört tvådagars. Inte van!!
Skitsnygg!
Och så bara måste jag fråga: var sjutton går man ut när man bor här?!

@pepp tack snälla, fina du :love:

@cili bor du här? :O . Det visste inte jag! Här i stan går man till O'learys, det är mycket folk där på lördagar. Ett litet dansgolv på nedervåningen och där brukar det vara folk framåt halv ett ett typ och på övervåningen är det mer "häng" hehe. Blandade åldrar från 18-45 typ. Typiskt småstadsfest där man hälsar på varannan person för att man känner igen den, men ändå trevlig stämning och kan bli rätt bra drag.

Annars tar man tåget till Skövde eller gbg :)

@pepp tack snälla, fina du :love:

@cili bor du här? :O . Det visste inte jag! Här i stan går man till O'learys, det är mycket folk där på lördagar. Ett litet dansgolv på nedervåningen och där brukar det vara folk framåt halv ett ett typ och på övervåningen är det mer "häng" hehe. Blandade åldrar från 18-45 typ. Typiskt småstadsfest där man hälsar på varannan person för att man känner igen den, men ändå trevlig stämning och kan bli rätt bra drag.

Annars tar man tåget till Skövde eller gbg :)
Sedan 1 november bor jag i Fkp :)
Fråga nr 2: vågar man dyka upp där själv? I Skövde är det inga problem, där känns det som att det är så mycket blandat folk ändå (samt att det ofta finns nån jag känner igen och kan heja på), i Fkp känner jag ju ingen :p

Liknande trådar

Gnägg Hej! Den här tråden är för alla oss som har en PRE eller som gillar rasen PRE eller som bara vill diskutera PRE. :) Vore kul att få...
2 3 4
Svar
65
· Visningar
9 104
Senast: Fiorano
·
  • Låst
Kropp & Själ Dags för en ny tråd! Jag kopierar helt fräckt Mineurs intro-inlägg från förra tråden, för det är så fint ❤️ — Vi fortsätter att...
99 100 101
Svar
2 006
· Visningar
70 975
Senast: Mineur
·
Tjatter Välkomna till leken “skyll er själva som ger mig ideer”. Då jag just nu är lite upptagen blir det inga roliga teman eller uppdateringar...
40 41 42
Svar
827
· Visningar
14 522
Senast: Niyama
·
Relationer Jag såg att min gamla tråd från i våras hade låsts, men jag fick så himla mycket fina och kloka ord av er den gången, så jag gör ett...
7 8 9
Svar
166
· Visningar
24 627

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• WE-tråden
  • Dressyrsnack 17
  • Banta/slimma ner shettis?