P
prallan
Ah, då är jag med! Det blir lätt någon selfie när man sitter och väntar i bilenNej då. Väntade på sambon utanför hans jobb. Har inte så mycket annat roligt för mig då.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Ah, då är jag med! Det blir lätt någon selfie när man sitter och väntar i bilenNej då. Väntade på sambon utanför hans jobb. Har inte så mycket annat roligt för mig då.
Tycker att du är jättefin som brunett!Brudar! Jag behöver lite hjälp.
Jag är rätt impulsiv av mig och för ett år sedan gick jag från blond till brunett. Har sedan haft lite alla möjliga hårfärger men blev rätt sugen på att bli blond igen. Vad tycker ni? Är det värt det eller är det bättre mörkt?
Definitivt brunett enligt mig!Brudar! Jag behöver lite hjälp.
Jag är rätt impulsiv av mig och för ett år sedan gick jag från blond till brunett. Har sedan haft lite alla möjliga hårfärger men blev rätt sugen på att bli blond igen. Vad tycker ni? Är det värt det eller är det bättre mörkt?
...och jag såg ut såhär i Dagens Jul-outfit lååång dag i fängelset här med och en lika lång blir det imorgon. Men då var det skönt att landa i stallet efteråt
Usch, Nato-tröja killas och sticks Softshell-jacka ftw! (De två gånger per år som jag har annat än piké/skjorta inomhus alltså )
Jag var förresten i stallet i morse, vid 5.30-tiden, innan jobbet. Skönt att vara där i lugn och ro
KV har inte varit så generösa med min garderob Nato-tröjan är det enda långärmade plagget jag har jag håller mig till pikén (våga vägra scarf/slips till skjortan!) och sedan kli-tröjan och sedan en av promenadjackorna i strl XXXXL.. Innan man halat ut nycklar eller annat under dem alltså.......
Aha, då förstår jag. Dock tycker jag inte om att ha långärmat på mig så det har jag typ aldrig ändå. Alla andra fryser och jag går i kortärmat
Skjorta har jag bara sommartid. Orkar inte ha något krafs runt halsen.
Alla jackor är ju enormt stora. Jag har två skaljackor. Den i S kan jag tälta i. Den i XS kan jag inte tälta i men åtminstone ha som vindskydd
Tack gullisar! Jag blev mörkröd idag, har nu experimenterat med att lägga i 3 ljusare slingor (2 i luggen och 1 i underhåret).
Får se hur resultatet blir. Trivs dock rätt bra som mörk, men jag saknar det blonda ibland... Aldrig blir man nöjd
vi har antingen varmt eller kallt -inga mellanting
nä men precis! görfjantigt!
varför är de det?? Jag menar -SKULLE det nu hända något ute så hinner ju folk en kilometer innan man trasslat sig ur tältet... Vi har uppmärkta "promenad-jackor", och de är som tält allihop (eller förresten, det finns en i strl M). Går till knäna på mig (och jag är ändå 170cm), ärmarna är 15cm för långa och man kunde varit sådär 3st pers inne i jackan.
Enbart praktiskt i snöstorm
Nä, nu är det dags att hoppa i säng. Plikten kallar om ett par timmar!
Bruten fot!?Jag och min bättre hälft tog en traditionell julpromenad (normalt julritt, men bruten fot + stigbygel + vinterhispig häst som inte kan skritta under ryttare = nepp) i morse.