Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Halmade upp lösdriften. Och jag älskar halm så jag slängde mig ned på backen och tog en paus från allt annat stallslit. Och mina odjur älskar också halm så de joinade. Min fina familj (Ren slump att jag hade med kameran, I am so happy!!!)
Fastnade på bild från gårdagens ELLE-decoration efterfest. Nån paparazzi sneakade sig in på dansgolvet där tanten röjde loss
@LindgrenV : Alltså åååh! Sista bilden är bara för underbar!
Du är extremt fotogenisk @LindgrenV ! Verkligen vacker. Otroligt härliga bilder .
Om jag inte misstar mig verkar det vara ett bekant ansikte längst till vänster! Känner du henne?
Nope känner ingen på bilden mig veterligen!
Tack!!!!Vilka helt fantastiska bilder @LindgrenV!!!
Du är jättefin i håret! Lockade hon/du topparna eller har du så naturligt?
Halmade upp lösdriften. Och jag älskar halm så jag slängde mig ned på backen och tog en paus från allt annat stallslit. Och mina odjur älskar också halm så de joinade. Min fina familj (Ren slump att jag hade med kameran, I am so happy!!!)
Äntligen har jag hittat läppstiftet jag letat efter hela mitt vuxna liv! Dock är det mörkare och finare i verkligheten, men iallafall!
Älskar ditt utseende!!!!