Bildtråd nr 8!

Smyger in på en bild med min härliga svullnad under ögonen :p

mail

Shit vad snyggt @nyponros !! Åh om jag hade ditt hår, fan vad lycklig jag skulle vara. Och frisyren är SÅ fin, du passar snorbra i kort hår! :)

@niphredil neej inget drömhår, men tack snällis! :D

Nu är jag lite tjatig med hårbilder, men jag är så fashinerad haha. Min tanke med denna frisyr var att ha det antingen lite busigt/spretigt, eller plattat och glansigt och "sleek", eller mjuka vågiga lockar. Testade saltvattenspray och dust it idag för att försöka få till spretigheten, och jag gillade det!

Jag är helt såld på 90-talstrenden just nu (Kylie Jenner wannabe) och vill bara ha rutiga skjortor, oversizade tröjklänningar, combat-boots och matta mörknude/mauve eller möörkröda läppar :D

@niphredil neej inget drömhår, men tack snällis! :D

Nu är jag lite tjatig med hårbilder, men jag är så fashinerad haha. Min tanke med denna frisyr var att ha det antingen lite busigt/spretigt, eller plattat och glansigt och "sleek", eller mjuka vågiga lockar. Testade saltvattenspray och dust it idag för att försöka få till spretigheten, och jag gillade det!

Jag är helt såld på 90-talstrenden just nu (Kylie Jenner wannabe) och vill bara ha rutiga skjortor, oversizade tröjklänningar, combat-boots och matta mörknude/mauve eller möörkröda läppar :D
Blir så sugen på att kapa mitt svall när jag ser dig!:love:

Jag borde göra det!:D Har ju en bra hårväxt också, så det är ju ingen fara om jag inte skulle trivas!
Får fundera lite till!

Samma här, gjorde ett klipp i Januari senast och från januari-september växte mitt hår iaf 20 cm... så ångrar jag mig har jag lika långt som förut igen till sommaren iaf :D

Du är skitsnygg i kortare hår! Själv klippte jag av liknande längd, för att jag var tvungen, och ser ut som ett penntroll. Trivs inte alls. Längtar tills det är långt igen och är lite smått avundsjuk på folk som passar i kortare hår. :p

Liknande trådar

Gnägg Hej! Den här tråden är för alla oss som har en PRE eller som gillar rasen PRE eller som bara vill diskutera PRE. :) Vore kul att få...
2 3 4
Svar
65
· Visningar
9 096
Senast: Fiorano
·
  • Låst
Kropp & Själ Dags för en ny tråd! Jag kopierar helt fräckt Mineurs intro-inlägg från förra tråden, för det är så fint ❤️ — Vi fortsätter att...
99 100 101
Svar
2 006
· Visningar
70 975
Senast: Mineur
·
Tjatter Välkomna till leken “skyll er själva som ger mig ideer”. Då jag just nu är lite upptagen blir det inga roliga teman eller uppdateringar...
40 41 42
Svar
827
· Visningar
14 522
Senast: Niyama
·
Relationer Jag såg att min gamla tråd från i våras hade låsts, men jag fick så himla mycket fina och kloka ord av er den gången, så jag gör ett...
7 8 9
Svar
166
· Visningar
24 627

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama
Tillbaka