Jättefin!Ja visst är det det
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jättefin!Ja visst är det det
Shit vad snyggt @nyponros !! Åh om jag hade ditt hår, fan vad lycklig jag skulle vara. Och frisyren är SÅ fin, du passar snorbra i kort hår!
GUD vad bra du passade i det där skitfint!
Blir så sugen på att kapa mitt svall när jag ser dig!@niphredil neej inget drömhår, men tack snällis!
Nu är jag lite tjatig med hårbilder, men jag är så fashinerad haha. Min tanke med denna frisyr var att ha det antingen lite busigt/spretigt, eller plattat och glansigt och "sleek", eller mjuka vågiga lockar. Testade saltvattenspray och dust it idag för att försöka få till spretigheten, och jag gillade det!
Jag är helt såld på 90-talstrenden just nu (Kylie Jenner wannabe) och vill bara ha rutiga skjortor, oversizade tröjklänningar, combat-boots och matta mörknude/mauve eller möörkröda läppar
Jag vågar inte! Föddes med typ Elvis-frilla och har alltid haft långt hår i stort sett! Men oj vad jag skulle spara tid!@Got2Be Do it! Det var så skönt .
Jag vågar inte! Föddes med typ Elvis-frilla och har alltid haft långt hår i stort sett! Men oj vad jag skulle spara tid!
Jag jobbar i alla fall mentalt på det!
Jag borde göra det! Har ju en bra hårväxt också, så det är ju ingen fara om jag inte skulle trivas!Vågar jag så vågar du, jag har också i princip haft låångt hår sedan födseln
Jag borde göra det! Har ju en bra hårväxt också, så det är ju ingen fara om jag inte skulle trivas!
Får fundera lite till!