Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
@niphredil neej inget drömhår, men tack snällis!
Nu är jag lite tjatig med hårbilder, men jag är så fashinerad haha. Min tanke med denna frisyr var att ha det antingen lite busigt/spretigt, eller plattat och glansigt och "sleek", eller mjuka vågiga lockar. Testade saltvattenspray och dust it idag för att försöka få till spretigheten, och jag gillade det!
Jag är helt såld på 90-talstrenden just nu (Kylie Jenner wannabe) och vill bara ha rutiga skjortor, oversizade tröjklänningar, combat-boots och matta mörknude/mauve eller möörkröda läppar
Haha, jag visade bilderna på ditt fina hår när jag var hos frisören igår och sa att "så HÄR tycker jag är fint"@Springsteen @lisa412 @Jaulgreis @Stalone @tuaphua
Tack så jättemycket hela bunten, vad glad jag blir
På första bilderna har jag MAC "faux" på läpparna, på andra bilderna har jag nyx retractable lipliner i "nude"
God damn, girl! Detta är alla luggars moder, och jag är fullständigt grön av avundsjuka (vilket jag inte tänker lägga ut bild på här).
Enligt mig ska en lugg se ut PRECIS så här. Och håret i övrigt också. Skönt. Nu har jag en bild att presentera för min frisör nästa vecka. Fattas bara att hon berättar att jag inte passar i det.
Möjligen kan jag tänka mig 90 graders vinkel mellan längderna och luggen, men det är ju bara petitesser.