Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag var så lessen och besviken. Hurfan kan han vara så ovillig att hjälpa mig en timme i stallet, när jag rutar in hela min helg för att kunna följa honom och visa lite intresse för hans sport?
Jo det är ju det enda som spelar roll.
Allt annat kan man ju göra på egen hand alternativt med en kompis.
Det behöver man ingen partner för.
Om inte sex är viktigt alls så behöver man ju inte ens en partner.
Vad har du då behov av en partner till?
Är det inte bättre att du rår över dig själv som du vill?
Och vad mer än sex är det som din nuvarande "partner" vill ha då det inte duger med ett KK?
Varför ville du åka med?
För din skull eller för hans?
Om du ville åka med för din egen skull och han inte hjälpte dig att kunna göra det möjligt, så förstår jag att du är ledsen.
Men om du bara åkte för hans skull, för att visa intresse, så förstår jag om han inte tyckte det var viktigt nog för att hjälpa dig med ditt intresse som han inte är intresserad av.
Han kanske inte tycker att det är viktigt att du visar intresse för hans intresse?
Man måste ju inte tycka det.
Vad är det egentligen som du vill ha ut av ett förhållande?
Jag tror att ni går så mycket i otakt med vad ni förväntar er av ett förhållande att det inte går att jämka ihop.
Men vad är sex för dig då, vad kan du inte göra med en vän?
Om jag har sex med en vän så blir det ju en relation, på något vis.
Men bara om vi lovar att vara exklusiva.
Jag har en vild och fri ungdom bakom mig och trivs bäst obunden.
Så för mig är ett förhållande något som måste bygga på att jag är fast i passionen.
I annat fall så lever jag hellre ensam.
Ett liv i en relation är inget som jag egentligen strävar efter.
Det har bara blivit så med passionen som grund.
Den har hållit liv i sig själv.Är det inte svårt att hålla liv i passionen i så långa förhållande, ....
Ett förhållande är ju så oerhört mycket mer än passion och sex, är den biten inte viktig för att passionen ska funka alls?
Men då beskriver du ju i princip en KK-relation? Om det bara är sexet det handlar om och absolut ingenting annat.
Det är viktigt att man är snälla mot varandra och vill varandra väl.
Hänsyn till den andres behov måste tas.
Men behoven är olika för olika människor.
Så där måste man gå i takt.
Det är alldeles för skönt att bo själv för att stå ut med nån annans krångel.
Absolut, det håller jag definitivt med om.Jag tycker att det där gäller inte bara för om man ska bo ihop med någon eller inte, utan för förhållanden i sin helhet faktiskt. Det är inte så viktigt att ha ett förhållande att det finns någon anledning att stå ut med någon annans krångel.