Funderar lite grann på borgmästarvalet
13:17 Blacksmithfarm nominerar cirkus
14.16 quarter4ever nominerar blacksmithfarm
16:10 Ferrari nominerar Snurrfian
18:39 Sasse nominerar bollen__
19:08 FiaM röstar på Habina
19:18 Cirkus nominerar Ferrari
19:44 Mirtai nominerar Paddington
20:07 Habina nominerar Paddington
20:12 Lobelia nominerar Habina
20:34 Snurrfian nominerar på Paddington
20:48 Paddington nominerar BSF
21ngnting Bollen__ nominerar Paddington (för sen)
Precis som BSF så funderar jag lite grann på borgmästarvalet. Jag hamnade ju i hetluften direkt i förra leken jag var med i när det var borgmästarval pga vad en medspelare i lyan gjorde då, så jag är inte så säker på att lyan velat outa/styra det här valet eftersom flera har den leken i färskt minne. Så mina tankar är att lyan nog velat ligga lite lågt och låta andra styra valet och därför röstat udda/spritt ut sina röster.
De 7 första rösterna är udda ända till Habina lägger en andra röst på mig och sedan lägger Lobelia en andra röst på Habina. Snurrfian nominerar mig och sedan nominerar jag BSF.
Det enda jag är säker på är iaf att Q inte hade ngn baktanke med sin nominering av BSF. Det säger inget om BSFs roll, men kan vara bra att komma ihåg när man börjar granska rösterna mer noggrant.
13:17 Blacksmithfarm nominerar cirkus
14.16 quarter4ever nominerar blacksmithfarm
16:10 Ferrari nominerar Snurrfian
18:39 Sasse nominerar bollen__
19:08 FiaM röstar på Habina
19:18 Cirkus nominerar Ferrari
19:44 Mirtai nominerar Paddington
20:07 Habina nominerar Paddington
20:12 Lobelia nominerar Habina
20:34 Snurrfian nominerar på Paddington
20:48 Paddington nominerar BSF
21ngnting Bollen__ nominerar Paddington (för sen)
Precis som BSF så funderar jag lite grann på borgmästarvalet. Jag hamnade ju i hetluften direkt i förra leken jag var med i när det var borgmästarval pga vad en medspelare i lyan gjorde då, så jag är inte så säker på att lyan velat outa/styra det här valet eftersom flera har den leken i färskt minne. Så mina tankar är att lyan nog velat ligga lite lågt och låta andra styra valet och därför röstat udda/spritt ut sina röster.
De 7 första rösterna är udda ända till Habina lägger en andra röst på mig och sedan lägger Lobelia en andra röst på Habina. Snurrfian nominerar mig och sedan nominerar jag BSF.
Det enda jag är säker på är iaf att Q inte hade ngn baktanke med sin nominering av BSF. Det säger inget om BSFs roll, men kan vara bra att komma ihåg när man börjar granska rösterna mer noggrant.