Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Någon som vill ha en kanin? Min har lyckats bita sönder kabeln till tv. Jag har ingen aning om hur hon lyckades komma åt den. Troligtvis ulv. Sedan har hon gnagt på sopborsten som tyvärr fortfarande går att använda.
(tack och lov så är jag nojig för att det ska börja brinna och hade inte i kontakten till tven)
Tack, men vi har redan två (för många).Någon som vill ha en kanin? Min har lyckats bita sönder kabeln till tv. Jag har ingen aning om hur hon lyckades komma åt den. Troligtvis ulv. Sedan har hon gnagt på sopborsten som tyvärr fortfarande går att använda.
(tack och lov så är jag nojig för att det ska börja brinna och hade inte i kontakten till tven)
Lobelia nominerar Habina för hon får mig att skratta, det värsta jag vet är tråkmånsar i officiella positioner.
Lobelia Röstar på Q för hon verkar vara desperat att rösta på Paddington till den grad att hon använder OT inlägg som motivering. Kan det dölja sig en ulv som vill misstänkliggöra en farlig motspelare?
@Paddington - din röst på q var inte så JÄTTEkonstig. Hennes röst på dig VAR konstig så att du reagerade var rätt naturligt. Men de andra är ju förstås skummare, även om din är lite skum
Det här förstår jag inte alls, kan du förklara dig närmre vad de olika graderna av skumhet baserar sig på? Menar du att det är mer skumt att Habina räddar sig genom att rösta på Q, eller att jag lägger en förstaröst pga en skum motivering än att Paddington slår spiken i kistan för Q och rimligen medveten om att risken/möjligheten för att Q kommer att ryka i och med rösten är påtaglig och med ungefär samma motivering som mig.
Jag vill bara be att få notera att i detta läget så hade Q inte någon röst alls! Däremot så röstade Paddi på Q lite senare. Detta är något jag tycker är skumt!
Min röst på Sasse känns nu som helt obsolete - det var ingen signal alls
För övrigt så har jag råkat få en dejt med Zinfandel igen - jag blev så himla tagen av min egen avatar att det blev som lite svårt att leka. Plus att söta sambon kom hem och vi åt middag, med Z
Beroende på hur snabb bollen är på att skriva är det även möjligt att hon helt missade LL's uppdatering. 2 minuter är inte så lång tid trots allt.Vad som är mest intressant är egentligen bollens__ missade röst. Hon lägger den efter uppdateringen när det uppdagas att Q är god och bybo. Är det bollen__s ärliga röst eller är den friserad efter resultatet? Och på vad sätt i så fall?
Det var paddi som skrev att jag tyckte att hennes röst på q var skum. Jag kan inte riktigt komma ihåg att jag har skrivit det specifikt.Och jag tycker inte det var konstigt att Paddi reagerade på Q's röst på henne -det gjorde ju många, men det är mindre konstigt eftersom Paddi var just den som q röstade på - hade du fått Q's röst med samma motivering hade det gällt för dig med, fatta'ru?
Jag missade ju din röst på Q när Habina röstade och det har jag redan tagit tillbax.
Alla som röstade på en som bevisligen var god hamnar naturligtvis under luppen och är skumma tills motsatsen är bevisad
Jag håller inte med där (fetat) det är samma motivering vi reagerar på och det är DL 1 så inte särskilt mycket att gå på. Snarare så är det en del gånger som jag undviker att rösta på den med den skumma motiveringen för att inte "hämndrösta" om jag nu inte har en stark misstanke då.
Två minuter om man är stressad och måste ha in rösten i tid kan jag köpa men, det flesta kollar nog upp. I synnerhet om man tänker rösta på någon som riskerar att bi lynchad. Detttar inte många sekunder att kolla.Beroende på hur snabb bollen är på att skriva är det även möjligt att hon helt missade LL's uppdatering. 2 minuter är inte så lång tid trots allt.