Best in Show (Ulvlek)

Dags att få någon bloody order på den här tillställningen! Vi får ta över. Mama är domare, hon är ju van att styra från sjukhuset. Och sen är jag och gran... kommentatorer. För - tv? Känns som om vi är 30 år före vår tid men Tom säger att vi ska följa utvecklingen.

UPPDATERING!

Quarter4ever tyckte att hon hade total koll på uppställningen av Q’s Handler’s Joy, till vardags kalla Puffe. Det gick fantastiskt bra, domaren bara måste titta åt deras håll! Hon tog en köttbulle ur godisfickan och stoppade den i munnen, för att ha den nära tillgänglig. Och som ett trollslag började världen gunga. Allt blev grönt, blått och lila. Förtvivlat kämpade hon för att hålla ett tag i svansen på lilla Puffe, men det var kört. Hon föll ihop. Det sista hon hörde innan hon förlorade medvetandet var att någon ropade på läkare. I munnen fanns en bitter smak. Någon måste försökt förgifta Puffe!

”Tur att ni bara fick mig, skrek hon rakt ut med sina lungors sista kraft.” Men ingen hund kan vinna utan handler. Puffe satte förresten i sig resten av köttbullarna, inklusive påse.

Q var vanlig utställare (bybo)!

Natt-DL1 kl 10.00

Jaja det är lugnt - hade ju lite väl ont om tid denna gången

Heja goda !! ( och jag hamnade väl i hundhimlen ;))

Eftersom jag inte vill åka redan i dl1, så får jag nog lägga en röst på någon som redan har en röst.

Habina röstar på Quarter4ever

Då jag tyckte att hon hade en väldigt konstig teori gentemot paddington, som dels baserade sig på OT och dels baserade sig på en roll som ändå får ses som mindre viktig att få ut.

Jag vill bara be att få notera att i detta läget så hade Q inte någon röst alls! Däremot så röstade Paddi på Q lite senare. Detta är något jag tycker är skumt!

Min röst på Sasse känns nu som helt obsolete - det var ingen signal alls

För övrigt så har jag råkat få en dejt med Zinfandel igen - jag blev så himla tagen av min egen avatar att det blev som lite svårt att leka.
Plus att söta sambon kom hem och vi åt middag, med Z

Jag får tacka för förtroendet och utnämningen till Utställningskommissarie :bow:, jag ska försöka förvalta det väl (även om mitt val att rösta på Q inte var det bästa ser jag)

Jag vill bara be att få notera att i detta läget så hade Q inte någon röst alls! Däremot så röstade Paddi på Q lite senare. Detta är något jag tycker är skumt!
Habina röstade 20:40 min röst kom

20:12 Lobelia Röstar på Q

Jag kan inte se det minsta skumt i att Habina försöker rädda sig

Puh vilken tur att jag inte åkte. Men synd att vi inte blev av med en ond. Vi var tre som röstade på Q, Lobelia, jag och Paddington. Någon av dem kan vara ond, men jag tror att ulvarna lika gärna kan gömma sig bland de andra rösterna. Dvs dl1 kommer ge mer längre fram... Var det tre ulvar som bsf gissade på?
Jag vet ju min roll....
Ofta brukar ju goda vara duktiga på att rösta ut goda i början när det inte finns mycket att gå på, men nog kan det finnas onda överallt.

Ja, det var tre ulvar hon gissar på och jag tror samma sak - dvs tre i lyan och en ond utanför.

Habina röstade 20:40 min röst kom

20:12 Lobelia Röstar på Q

Jag kan inte se det minsta skumt i att Habina försöker rädda sig

Va - den rösten såg inte jag. Jag inser att när jag läste röstlistan så letade jag efter ett LÅNGT namn som börjar på Q och insåg att någon bara hade skrivit att du röstade på Q
Tar genast tillbaka mitt graverande inlägg mot Habina

Zinfandel gör en lite okoncentrerad minsann om ni inte visste det

Liknande trådar

Tjatter Välkomna till leken “skyll er själva som ger mig ideer”. Då jag just nu är lite upptagen blir det inga roliga teman eller uppdateringar...
40 41 42
Svar
827
· Visningar
14 522
Senast: Niyama
·
Tjatter Välkomna till ulvleken! Deltagarlista Kilauea Qitis Harrysen Heffaklumpen LenaH Blacksmithfarm Glimra Fio Gabby_Ossi Jfrelin Lobelia...
32 33 34
Svar
677
· Visningar
13 051
Senast: Madalitso
·
Tjatter LL: @bollen__ och @Islandshästryttare Deltagarlista: 1. Heffaklumpen 2. Harrysen 3. Blacksmithfarm 4. Kilauea 5. qitis 6. cirkus 7...
42 43 44
Svar
872
· Visningar
15 580
Senast: Gabby_Ossi
·
Tjatter Välkomna till ulvleken Jorden runt! Vi börjar med reglerna: - Var snälla och trevliga mot varandra och mot LL. Kom ihåg att det bara...
33 34 35
Svar
681
· Visningar
12 539
Senast: bollen__
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Pusseltråden
  • Black Friday
  • Hur visualiserar du ditt år?