Undrar om det verkligen är bra ide att ha kvar Daisy som anställd?Well, då är vi här igen. @bollen__ har missat att rösta! Carson!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Undrar om det verkligen är bra ide att ha kvar Daisy som anställd?Well, då är vi här igen. @bollen__ har missat att rösta! Carson!
UPPDATERING!
Quarter4ever tyckte att hon hade total koll på uppställningen av Q’s Handler’s Joy, till vardags kalla Puffe. Det gick fantastiskt bra, domaren bara måste titta åt deras håll! Hon tog en köttbulle ur godisfickan och stoppade den i munnen, för att ha den nära tillgänglig. Och som ett trollslag började världen gunga. Allt blev grönt, blått och lila. Förtvivlat kämpade hon för att hålla ett tag i svansen på lilla Puffe, men det var kört. Hon föll ihop. Det sista hon hörde innan hon förlorade medvetandet var att någon ropade på läkare. I munnen fanns en bitter smak. Någon måste försökt förgifta Puffe!
”Tur att ni bara fick mig, skrek hon rakt ut med sina lungors sista kraft.” Men ingen hund kan vinna utan handler. Puffe satte förresten i sig resten av köttbullarna, inklusive påse.
Q var vanlig utställare (bybo)!
Natt-DL1 kl 10.00
Nej? Vi kickar henne!Undrar om det verkligen är bra ide att ha kvar Daisy som anställd?
Jag sötte på en hund som hetteVår förra pudel (mellan) kom när man ropade "KORV!" Så vid ett tillfälle när familjen var i fjällen, så kom en granne lite försynt fram till pappa och frågade "heter hunden Korv?"
Håller helt med, kan inte ens skriva med OT-färg! Jobbar på det!Jag är väldigt missnöjd med den här tillställningen, det är en väldig oreda!
Håller helt med, kan inte ens skriva med OT-färg! Jobbar på det!
Jaja det är lugnt - hade ju lite väl ont om tid denna gången
Heja goda !! ( och jag hamnade väl i hundhimlen )
Eftersom jag inte vill åka redan i dl1, så får jag nog lägga en röst på någon som redan har en röst.
Habina röstar på Quarter4ever
Då jag tyckte att hon hade en väldigt konstig teori gentemot paddington, som dels baserade sig på OT och dels baserade sig på en roll som ändå får ses som mindre viktig att få ut.
Habina röstade 20:40 min röst komJag vill bara be att få notera att i detta läget så hade Q inte någon röst alls! Däremot så röstade Paddi på Q lite senare. Detta är något jag tycker är skumt!
Jag vet ju min roll....Puh vilken tur att jag inte åkte. Men synd att vi inte blev av med en ond. Vi var tre som röstade på Q, Lobelia, jag och Paddington. Någon av dem kan vara ond, men jag tror att ulvarna lika gärna kan gömma sig bland de andra rösterna. Dvs dl1 kommer ge mer längre fram... Var det tre ulvar som bsf gissade på?
Ja det var den alla gillade den och den var bra mycket bättre än de senaste 3 delarna. Ska bli spännande att se fortsättningen sedan ocksåVar filmen bra, @quarter4ever
Habina röstade 20:40 min röst kom
20:12 Lobelia Röstar på Q
Jag kan inte se det minsta skumt i att Habina försöker rädda sig