Best in Show (Ulvlek)

Varför vill du vara med att rösta ut ngn som kanske får en bra specialroll?? :confused:
Fast jag förstår att du är ironisk å inte menar det egentligen - eller? ;)
Alltså jag gillar motiveringarna till Habina som kommissarie, hon är glad och positiv och var det inte för att jag samtidigt funderar på om hon försökte använda sig av mig för att vinka till lyan så hade jag nog röstat på henne som kommissarie, men i och med att jag misstänker henne så valde jag alltså att inte lägga min röst på henne. :D

hon sin hund för ett måndags exemplar vilket är taskigt :idea:
Nej då bara ärligt! ;) Jag borde inte heller tala om att han kommer när man ropar Pucko heller va? :rofl: Men när man för tredje gången springer i full fart in i fotbollsmåletsnätet som har varit på samma ställe i hela hans liv samma dag så får man öknamn... ;)

Velar lite när det gäller röstningen. Tycker att Qs motivering skaver och som ngn skrev så känns det inte helt ok m en röst baserad på OT, även om jag förstår att det var svårt för henne att lägga en röst tidigt å leken inte riktigt kommit igång...

Funderar lite över de som reagerat på hennes röst men inget får mig riktigt att reagera där heller, däremot förstår jag inte varför Ferrari skaver hos vissa nu? Vad är det som är mysko med Ferrari @Snurrfian och @Habina ?

tiden rinner iväg, jag måste kasta iväg en röst så det får bli på Q iaf

Paddington röstar på Quarter4ever

Alltså jag gillar motiveringarna till Habina som kommissarie, hon är glad och positiv och var det inte för att jag samtidigt funderar på om hon försökte använda sig av mig för att vinka till lyan så hade jag nog röstat på henne som kommissarie, men i och med att jag misstänker henne så valde jag alltså att inte lägga min röst på henne. :D

Nej då bara ärligt! ;) Jag borde inte heller tala om att han kommer när man ropar Pucko heller va? :rofl: Men när man för tredje gången springer i full fart in i fotbollsmåletsnätet som har varit på samma ställe i hela hans liv samma dag så får man öknamn... ;)

Vår förra pudel (mellan) kom när man ropade "KORV!" Så vid ett tillfälle när familjen var i fjällen, så kom en granne lite försynt fram till pappa och frågade "heter hunden Korv?" :rofl:

För att rädda mig själv och för att jag tycker att habina försöker misstänkliggöra mig pga min tidiga röst idag ( när det i princip inte fanns något i leken att ta på
Quarter4ever ändrar till habina

Velar lite när det gäller röstningen. Tycker att Qs motivering skaver och som ngn skrev så känns det inte helt ok m en röst baserad på OT, även om jag förstår att det var svårt för henne att lägga en röst tidigt å leken inte riktigt kommit igång...

Funderar lite över de som reagerat på hennes röst men inget får mig riktigt att reagera där heller, däremot förstår jag inte varför Ferrari skaver hos vissa nu? Vad är det som är mysko med Ferrari @Snurrfian och @Habina ?

tiden rinner iväg, jag måste kasta iväg en röst så det får bli på Q iaf

Paddington röstar på Quarter4ever

Nä, det är inget som skaver egentligen hos ferrari, det är mer att hon verkat ha hamnat i någon slags försvarsposition för ett inlägg som jag inte ens reagerade på. Dvs det var en reflektion över att jag inte såg det konstiga som andra såg. :)

DL 1 kl 21

Nomineringar till borgmästarposten.
13:17 Blacksmithfarm nominerar cirkus till utställningskommissarie
14.16 quarter4ever nominerar blacksmithfarm till utställningskommisarie
16:10 Ferrari röstar på Snurrfian som kommissarie
18:39 Sasse röstar på bollen__ som kommissarie
19:08 FiaM röstar på Habina som Utställnings kommisarie
19:18 Jag (cirkus) nominerar Ferrari som utställningskommissarie
19:44 Mirtai röstar på Paddington som utställningskommisarie.
20:07 Habina röstar på Paddington till utställningskommissarie eller vad det nu hette.
20:12 Lobelia nominerar Habina
20:34 Snurrfian röstar på Paddington
20:48 Paddington nominerar BSF till Utställningskommissarie

Paddi: 3
Habina: 2
Bsf: 2
cirkus 1
Snurrfian: 1
Bollen__ :1
Ferrari:1

Röster (till lynchningen)
13:17 Blacksmithfarm röstar på bollen__

14.16 quarter4ever röstar på paddington
19:47 Mirtai röstar på Ferrari
19:55 cirkus röstar på Sasse
19:56 Sasse röstar på Habina
20:12 Lobelia Röstar på Q
20:29 Ferrari röstar på Mirtai
20:34 Snurrfian röstar på Habina
20:40 Habina röstar på Quarter4ever
20:49 FiaM röstar på Snurrfian
20:59 Paddington röstar på Quarter4ever
21:00 Quarter4ever ändrar till habina

Habina: 3
Q4:3
bollen__ 1
Ferrari: 1
Sasse: 1
Mirtai: 1
Snurrfian: 1

Precis stannat bilen efter mer än tre tim körande - i sista minuten var det :eek:. Ser ju ut att bli lottning mellan mig och habina :nailbiting:

Precis stannat bilen efter mer än tre tim körande - i sista minuten var det :eek:. Ser ju ut att bli lottning mellan mig och habina :nailbiting:

Ja... :(

Jag vill tacka min fantastiska toypudel som följt mig så lydigt i ringen.

151229_001_568431d02a6b22a39c3dafc4.jpg

Tror att jag förstår vad du menar... :crazy: Jag hade en katt som var väldigt, ehh blond? Han lyckades ramla ner från en trave böcker och landa platt på rygg två gånger inom tre minuter O_o För att inte tala om alla gånger som han for med huvudet först in i elementet när han missade att bromsa eller svänga innan... :crazy::o

:rofl:

Tror att jag förstår vad du menar... :crazy: Jag hade en katt som var väldigt, ehh blond? Han lyckades ramla ner från en trave böcker och landa platt på rygg två gånger inom tre minuter O_o För att inte tala om alla gånger som han for med huvudet först in i elementet när han missade att bromsa eller svänga innan... :crazy::o

:rofl:
:rofl: De hade nog trivts väldigt bra ihop! :DTur att Huliganen använder sina hjärnceller på rätt sätt i skogen åtminstone! :love:

Ahmen seriöst! Har jag missat DL? Var det inte 22? Ridå! :banghead:
Satte mig ju här i godan ro och började läsa igenom det jag missat, helt säker att det är kl 22 :o

UPPDATERING!

Quarter4ever tyckte att hon hade total koll på uppställningen av Q’s Handler’s Joy, till vardags kalla Puffe. Det gick fantastiskt bra, domaren bara måste titta åt deras håll! Hon tog en köttbulle ur godisfickan och stoppade den i munnen, för att ha den nära tillgänglig. Och som ett trollslag började världen gunga. Allt blev grönt, blått och lila. Förtvivlat kämpade hon för att hålla ett tag i svansen på lilla Puffe, men det var kört. Hon föll ihop. Det sista hon hörde innan hon förlorade medvetandet var att någon ropade på läkare. I munnen fanns en bitter smak. Någon måste försökt förgifta Puffe!

”Tur att ni bara fick mig, skrek hon rakt ut med sina lungors sista kraft.” Men ingen hund kan vinna utan handler. Puffe satte förresten i sig resten av köttbullarna, inklusive påse.

Q var vanlig utställare (bybo)!

Natt-DL1 kl 10.00

Nåja jag skriver rösterna nu, även om de inte är giltiga. (Gissar att man ska skriva båda om man missar?)
bollen__ nominerar Paddington till kommissarie
Det är visserligen illa om Paddi skulle vara ond, men är hon god så är det väldigt bra att hon har utslagsröst tycker jag. Plus att hon är en söt björn! :love:

bollen__ hade röstat på Q
då jag tänker att hon kanske själv är onda feen som försöker signalera till lyan.

Puh vilken tur att jag inte åkte. Men synd att vi inte blev av med en ond. Vi var tre som röstade på Q, Lobelia, jag och Paddington. Någon av dem kan vara ond, men jag tror att ulvarna lika gärna kan gömma sig bland de andra rösterna. Dvs dl1 kommer ge mer längre fram... Var det tre ulvar som bsf gissade på?

Liknande trådar

Tjatter Välkomna till leken “skyll er själva som ger mig ideer”. Då jag just nu är lite upptagen blir det inga roliga teman eller uppdateringar...
40 41 42
Svar
827
· Visningar
14 522
Senast: Niyama
·
Tjatter Välkomna till ulvleken! Deltagarlista Kilauea Qitis Harrysen Heffaklumpen LenaH Blacksmithfarm Glimra Fio Gabby_Ossi Jfrelin Lobelia...
32 33 34
Svar
677
· Visningar
13 051
Senast: Madalitso
·
Tjatter LL: @bollen__ och @Islandshästryttare Deltagarlista: 1. Heffaklumpen 2. Harrysen 3. Blacksmithfarm 4. Kilauea 5. qitis 6. cirkus 7...
42 43 44
Svar
872
· Visningar
15 580
Senast: Gabby_Ossi
·
Tjatter Välkomna till ulvleken Jorden runt! Vi börjar med reglerna: - Var snälla och trevliga mot varandra och mot LL. Kom ihåg att det bara...
33 34 35
Svar
681
· Visningar
12 539
Senast: bollen__
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• Föl 2023