Är de inte likadana?Det är inget alibi längre kan jag meddela.Att paddis är färgblind beror på att hon jämförde min silverfärgad toypudel med mina beige fjordhästar och sade att de var likadana.
Dvs totalt OT. Sorry.
.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Är de inte likadana?Det är inget alibi längre kan jag meddela.Att paddis är färgblind beror på att hon jämförde min silverfärgad toypudel med mina beige fjordhästar och sade att de var likadana.
Dvs totalt OT. Sorry.
.
Hur många är " " nu igen?
Nej, jag ifrågasatte Ferrari för att hon tyckte det var skumt med tidigt lagda röster.11. Sasse Reagerar också på att det skulle vara ett tecken på ondhet att rösta tidigt
Fast du skrev väl att du försöker äta 400g toblerone. Betyder inte det att det tar emot? Hur kan det då vara en positiv upplevelse?Skadar väl inte med lite positiva chokladstunder?![]()
Är de inte likadana?Din fjording passar verkligen in på rasstandarden för pudel.
![]()
Nej, jag ifrågasatte Ferrari för att hon tyckte det var skumt med tidigt lagda röster.
Fast du skrev väl att du försöker äta 400g toblerone. Betyder inte det att det tar emot? Hur kan det då vara en positiv upplevelse?![]()
Vattenapporterande fågelhundar?
Mina fjordhästar är endast apporterande!
![]()
Jag kanske missförstod såg jag nu, men se detta som ett förtydligande i så fall @LobeliaNej, jag ifrågasatte Ferrari för att hon tyckte det var skumt med tidigt lagda röster.
Jag ber om ursäkt för slarvig läsning, eller att jag uttryckte mig otydligt, då är vi enigaNej, jag ifrågasatte Ferrari för att hon tyckte det var skumt med tidigt lagda röster.
Provat att kasta i vatten? De har verkligen rätt utseendeVattenapporterande fågelhundar?
Mina fjordhästar är endast apporterande!
![]()
Provat att kasta i vatten? De har verkligen rätt utseende![]()
Du skulle kunna ge mig. Och när du ändå håller på kan du ge mig din toypudel och dina fjordhästar ocksåDet var en positiv upplevelse tills jag hade 100 g kvar.![]()
Du skulle kunna ge mig. Och när du ändå håller på kan du ge mig din toypudel och dina fjordhästar också![]()
![]()
Nej, jag skrev att du kommenterade dem som om de vore skumma. Inte att du skrivit att de är detJobbar en timme till. 5% på telefonen. Ska ladda men uttaget är i ett annat rum.
Ferrari röstar på Mirtai
För att hon reagerade på att jag tyckte "rösterna var skumma", vrider mina ord. Jag skrev att det var udda med två så tidiga röster. Speciellt i DL 1.
Nu ska jag försöka sköta mitt jobb.![]()
Sedan så kommer jag rösta även "vanliga" rösten redan nu eftersom täckningen ibland är lite skakig...
Det jag reagerat mest på så här långt är @Ferrari som kommenterar de två tidiga rösterna som att de är skumma. Jag förstår inte riktigt hur hon tänker där?
Så min röst hamnar på Ferrari
Mirtai röstar på Ferrari