Tydligen inte. Jag hörde någon mumla att hen var rädd för att bli anklagad för mutning om hen skötte röstlistanNågon deltagare håller väl koll på röstlistorna? Vi är trots allt bara tre LL!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Tydligen inte. Jag hörde någon mumla att hen var rädd för att bli anklagad för mutning om hen skötte röstlistanNågon deltagare håller väl koll på röstlistorna? Vi är trots allt bara tre LL!
Jag hoppas banne mig inte att vi har femton féer i leken
Tydligen inte. Jag hörde någon mumla att hen var rädd för att bli anklagad för mutning om hen skötte röstlistan
Jag förstår också tanken, men tycker det är lite overkill att "kräva" att folk ska hitta en ulv när ingenting har hänt. Det är väl bättre att rösta på vem som helst som ond då.Jag kan förstå Habinas tanke om att hellre hitta en ulv än en ond fe.
Har du missat Sunny??
Fast varför måste man alltid vara så övertydlig? Jag har faktiskt aldrig förstått det fenomenet.
Med det sagt håller jag med om att Q4's röst var svag, även om jag inte tycker det i sig är märkligt vid den här tiden i leken. Jag tycker bara det är underligt att misstänka henne för att hon borde uttryckts sig si och så istället.
Jag hoppas banne mig inte att vi har femton féer i leken
Haha nejKan du komma på någon annan jag kan misstänka istället?
Domaren som inte gillar att lotta är väldigt nöjd över att slippa lotta bland 7 stycken i borgmästarvalet.DL 1 kl 21
Nomineringar till borgmästarposten.
13:17 Blacksmithfarm nominerar cirkus till utställningskommissarie
14.16 quarter4ever nominerar blacksmithfarm till utställningskommisarie
16:10 Ferrari röstar på Snurrfian som kommissarie
18:39 Sasse röstar på bollen__ som kommissarie
19:08 FiaM röstar på Habina som Utställnings kommisarie
19:18 Jag (cirkus) nominerar Ferrari som utställningskommissarie
19:44 Mirtai röstar på Paddington som utställningskommisarie.
20:07 Habina röstar på Paddington till utställningskommissarie eller vad det nu hette.
Paddi: 2
cirkus 1
BSF 1
Snurrfian: 1
Bollen__
Habina:1
Ferrari:1
Röster (till lynchningen)
13:17 Blacksmithfarm röstar på bollen__
14.16 quarter4ever röstar på paddington
19:47 Mirtai röstar på Ferrari
19:55 cirkus röstar på Sasse
19:56 Sasse röstar på Habina
bollen__ 1
paddington 1
Ferrari: 1
Sasse: 1
Habina: 1
Jag skulle också behöva rösta lite tidigt idag. Det som jag reagerat på såhär långt är q's röst på Paddington och även Sasses raktion på Habinas kommentar (Sasses inlägg #81). Jag kan förstå Habinas tanke om att hellre hitta en ulv än en ond fe.
Jag funderar själv i banorna på att om q är den onda fen är detta hennes sätt att tala om det för lyan - typ rösta på en med motivering att den är ond fe. Är då Sasses reaktion ett sätt att försöka släta över q's skumma röst, jag fick den känslan lite - men varför skulle hon göra det? Kan hon göra det för att q är ond fe och Sasse ulv som signalerar tillbaka?
Jag har också reagerat lite på FiaM's nomineringsmotivering av Habina - för att Habina alltid känns GLAD? Vill vi i första hand ha en glad kommissarie? (Samtidigt så gillar jag tänket - det är *lekar*)
Äh, nu måste jag rösta och eftersom Lobelia inte gjort något skumt än och inte bsf heller så måste jag ju hitta nån annan
cirkus röstar på Sasse, jag tycker hennes kommentar om q's röst skaver och jag får ulv-vinkar-tillbaka-till-fe-vibbar
1Äter 400 g toblerone (jobbar på alibit ont i magen?). Tror att Paddis är färgblind, oklart varför. Pekara ut Snurris som ond fe.