Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Lägg på lite hushållsost ocksåVarför är det så jävla gott med mjukakor med mycket smöööööör? Skjut miiiig
Hej igen. Semester, sjuk och nu på gång igen. Lyckades åka till mina föräldrar utan löparskorna och nu kommer min fråga: brukar värma upp på bandet i gymskorna, men det är det enda jag springer annat än i mina dämpade löparskor. Är det dumt att springa några km i mina sneakers? (Adidas goodyear) Tänkte för benhinnor, senor och så?
Varför är det så jävla gott med mjukakor med mycket smöööööör? Skjut miiiig
Men funderade på en sak, varför springer så många med knästrumpor?
Är det för stödets skull eller?
Oki då är jag medJag använder ofta kompressionsstrumpor när jag springer, främst under springet och oftast hela natten efter. Mina arga benhinnor blir väldigt nöjda med sin tillvaro då. Musklerna blir återhämtade snabbt och det ger ett stöd som hela underbenet är tacksamt för.
Jag skulle tro att det går att jämföra med att linda benen på hästen efter ansträngning, ungefär.
Är också nyfiken på vart du ska på läger @Mineur!Åååh, idag är en sådan där dag då jag riktigt "känner livet i mig", för att citera Madicken I skrivande stund har jag just ställt in två filmjölksbröd i ugnen som doftar ljuvligt, och när de är klara ska jag sticka till gymmet med mamma för ett hårt överkroppspass. När vi gymmat klart cyklar vi ner till stranden och tar ett dopp (premiärdopp x 2 för mig igår, 19 grader i vattnet!) och sen åker vi hem och äter pasta med pappas hemlagade pesto till middag. Ikväll ska jag möta upp en av mina bästa vänner för glass i hamnen, och imorgon bär det av på 5 dagars ridläger i Smålands skogar (japp, mina muskler kommer att vilja döda mig typ dag 2 då jag inte ridit på hurlängesomhelst). Livet är så braaa!