Beach 2014 del VI

Status
Stängd för vidare inlägg.
Jag fick tillbaka provsvaren idag. Jag hade nästan hoppats på att något tydde på hypotyreos eller liknande, bara för att få ett jävla svar på att något är fel. Fick svaren i brev. "Allt ser normalt ut". :banghead::banghead::banghead:

ALLT ÄR INTE NORMALT. JAG HAR GÅTT UPP 20 KG PÅ NÅGRA MÅNADER OCH JAG BÖRJAR SE UT SOM KUSIN ITT OCH JAG HAR INTE HAFT MENS PÅ ETT ÅR OCH JAG ÄR FAN DEPRIMERAD HELA TIDEN OCH MIN RYGG SER UT SOM EN VESUVIOPIZZA MEN VISST DET ÄR INGET FEL PÅ MIG.

Så. Nu har jag det sagt. I morgon ska jag träna.

@Sleepan Men åh, tack! :)

@Mineur Åh så fin er vandring såg ut! Kan faktiskt vara nice med regn ibland, just för att man inser att man faktiskt klarar av även dåligt väder.

@zassoo kul med löpträning! Jag tränar en hel del med min supersnabba kompis Lisa; det är en riktigt bra sporre att ha någon att kuta med faktiskt.

I dag startade dagen i poolen.
40 vändor, en kilometer, 28 minuter. Gött.

Mindre gött att jag glömde hårborsten hemma...
Ser ut som ett troll nu.

2014-05-27-0936_53844064ddf2b374a656ff59.jpg

Ja, det är roligt att ha en iphone med ett lifeproof-skal :D

Är det några fler här som följer Alla kan träna på tävlingen i Afrika just nu?
Jag tycker att det är sjukt spännande med uppdateringarna från fotografen, och kollar live trackingen typ en gång i timmen. De är inne på tredje dygnet av uppskattningsvis sex. Jag kan inte riktigt greppa prestationen – här sitter jag och är trött i kroppen efter en halvtimme i poolen, de ha sovit en handfull timmar på tre dygn och rör sig HELA TIDEN när de är vakna. 56 mil liksom... Så sjukt imponerande.

En av lagmedlemmarnas fötter hamnade på tävlingens facebooksida, det såg INTE så härligt ut :eek: Hoppas att han kommer kunna använda dem hela tävlingen ut.

Det andra svenska laget (#34) ligger på andra plats just nu.
Alla kan träna är med i lag #15.

Jag är så nervös över det här, även om jag förstår äventyret vill jag gärna ha tillbaka min vän helskinnad. :nailbiting: Folk blir ju liksom skadade på riktigt. För något år sedan var det en tjej vars fotsulor lossnade :crazy: O_o :arghh:
Och så finns det en hel del babianer i området, och de är inte direkt de trevligaste djuren att stöta på...

@Ninnurur Alla kan träna hittar du om du googlar, både bloggen och facebooksidan. På bloggen finns en direktlänk till tävlingen överst i sidomenyn. :)

Just nu är det inte hon som driver bloggen som uppdaterar eftersom hon har fullt sjå med att tävla, så det är deras inhyrda lagfotograf som sköter den delen under tiden. Han lyckas verkligen göra det väldigt spännande :D

Men Skåne är väl ändå ganska spännande för en aspirant, tänker jag. Och det hade kunnat mycket värre. Hur som helst – får du bara ett erbjudande, eller kan det komma något mer?

Jo, Skåne ska vara super. Men det är ju inte aspiranten, utan en fast anställning. Jag vill dessutom inte flytta isär med min sambo...

@Ninnurur, jag får veta först nästa vecka var i Skåne det blir.
Kommer tacka ja till det iaf. Och får jag mot all förmodan även Västra Götaland så kan jag tacka nej till Skåne och ja till VG.

Jag har haft en rejäl svacka med motivationsbrist och depp. Har känt mig riktigt under isen. Sen tog exet kontakt igen eftersom det kommer bli arbetsbrist på hans jobb, och naturligtvis är det han som ska bort... i alla fall 20/30 % av hans tjänst. Och det var ju ungefär det sista han behövde efter allt elände, så han rasade ihop och jag rasade väl med en bra bit ner. Men igår sågs vi och det kändes så himla... skönt. Liksom att vi kunde prata som oss, på riktigt, inte bara gråta och vara ledsna eller vara som främlingar för varandra. Och för första gången kändes det realistiskt och kanske till och med möjligt att vi kan bli vänner.

Imorgon känns det säkert helt annorlunda. Men idag känns det faktiskt helt ok. Och ikväll ska jag gymma och springa.

Förresten!
I dag anmälde jag mig till mitt stora lopp och mål 2014.
Det är ett terränglopp på 6,5 km och som jag verkligen, verkligen vill springa smärtfritt och på max 42 minuter. Om jag lyckas bygga upp kroppen, balansen, fötterna och benen att jag kan springa den sträckan utan att få ont så är det ju helt otroligt.

Någon mer i mina trakter som tänker vara med?
http://karlstadtrailrun.se/

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Relationer Eller rättare sagt, var och med vilka? Och hur planeras det? Samma varje år eller olika? Är alla nöjda med upplägget eller kan det...
6 7 8
Svar
144
· Visningar
7 291
Senast: Mirre
·
Relationer Visste inte vad jag skulle döpa tråden till... Men normen är väl i stora drag att man har en relation oftast med en person. Kanske...
2 3
Svar
57
· Visningar
5 260
Senast: gullviva
·
Kropp & Själ Jag läste tråden där någon efterfrågade tips på en fotobok och då dök denna tanke upp men jag tänkte att den gjorde sig bättre i en egen...
2
Svar
22
· Visningar
778
Senast: clusia
·
Kropp & Själ Vi fortsätter att diskutera, skryta och peppa varandra när det kommer till allt från yoga och promenader till crossfit och...
56 57 58
Svar
1 141
· Visningar
32 285
Senast: Bexzor
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka