Beach 2014 del VI

Status
Stängd för vidare inlägg.
Hur många gram är en portion då? :) Visste inte ens att Sandys hade FroYo

Det är lösvikt och underbart! :D
Jag har köpt froyo på Sandys tre gånger, och genom någon sjuk matematisk formel har det alltid hamnat på 31 kronor. Det kostar 20 kronor per hekto, så 31 kronor = typ 150 gram. Men då har jag på lite ananas och mango också :)

@Kiwifrukt Det är sannerligen fantastiskt! :D
I går lärde jag mig att en magnum mini = 180 kcal. Rätt fint att veta, måste jag säga.

Och ja.
Jag är väldigt svag för glass.

Fro Yo är så löjligt gott! :d

Jag vägde mig för första gången på en månad idag och jag har stått still i vikt :) det känns jättebra eftersom jag inte varit strikt på något sätt. Nu ska jag äta ur kylen som nyligen fylldes, sen tar jag en vända på shakes igen :)

Skriver alltför sällan här men nu ska jag skärpa mig!
Hoppar på armhävningarutmaningen :)

cili - 16 på knä
linisen - 8 på tå
Sleepan - 20 på tå
fryckan
zassoo - 3 på tå
jenka
praeterea - 16 på tå
kolfinnur - 10 på tå
WS6 - 23 på tå
hermulen - 15 på tå (kommer dock köra rank två)
Kiwifrukt - 25 på tå (jag som trodde att jag inte hade några armmuskler :o), men sen dog jag.
Lillstrumpa- 16 på tå

30 min gym, tränade armarna. Jag vet att vissa av er gymmar 1,5 timmar åt gången men det funkar verkligen inte för mig. Jag blir för uttråkad och då skulle jag aldrig gå till gymmet:p Såatte… Jag har hittat min gyllene mellanväg:D

Ni vet den där känslan när man blir påmind om att det är ett möte som man måste gå på ikväll, men man hade glömt bort det och planerat en kväll i soffan? Just den ja :( *trött Ninna*

Vad gäller armhävningsutmaningen så joinar jag gärna! Skulle det vara ok? Gör dock testet i em. i så fall. Eller är det idag som ni ska börja?

Joina du! Det är fritt fram!
Man ska köra tre dagar per vecka så det är inga problem att göra sitt maxtest idag :)

@Kethets Kan du inte testa att liksom lägga till en böjning i höften då? Så att du har som en knästående armhävning, men du skjuter upp rumpan lite. Det viktiga är att du fortfarande håller en god hållning i ryggen och inte förändrar böjningen i höften under armhävningen. Den blir lättare då, det kanske funkar för dig? :)

Dax att göra första dagen på utmaningen för min del när jag kommer hem! :)
Lite träningsvärk efter de jag gjorde igår, haha.

Haft en jättefin dag för övrigt. Ingen vidare nyttig mat men en bra utbildning på jobbet med kul folk och sen myseftermiddag/kväll med systerdotter, syster och mamma <3
Började dagen med att gå till jobbet, så 6 km gjorda idag! :)

Jag har sån jävla träningsvärk i armarna från gårdagens pole att jag inte fixar en enda armhävning. Tar min första dag för veckan imorgon. Planen är då att genomföra det tisdag, torsdag, lördag.

Jag börjar också med armhävningarna imorgon, det har varit en lång dag. Kan fortfarande inte träna ordentligt och det är 5 dagar kvar till loppet :meh: Halvkul. Men jag får väl vila mig i form :p

Men kan ni sluta vara så starka! :mad: En annan får ju skämmas här. Förhoppningsvis är jag bra på annat :D

Jag får skämmas ännu mer, jag kommer ner men inte upp haha. Kör på knä eller mot soffan. Men jag hänger på utmaningen, mitt mål har länge varit att klara av att göra riktiga jävla armhävningar.

Det öppnar ett froyo ställe precis bredvid jobbet snart. Farligt... men låter ju bra om kcal-innehållet är liknande iaf.

Inte så beachig dag idag. Provsmakning på jobbet och 10 timmars arbetsdag.
Ledig imorgon iaf, pt och agility :) får se om den förstnämnda har några tips för min rygg som fortfarande gör ont. Tänkte testa triggerpontrullen också (heter den väl?) När jag ändå är där.

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Relationer Eller rättare sagt, var och med vilka? Och hur planeras det? Samma varje år eller olika? Är alla nöjda med upplägget eller kan det...
6 7 8
Svar
144
· Visningar
7 291
Senast: Mirre
·
Relationer Visste inte vad jag skulle döpa tråden till... Men normen är väl i stora drag att man har en relation oftast med en person. Kanske...
2 3
Svar
57
· Visningar
5 260
Senast: gullviva
·
Kropp & Själ Jag läste tråden där någon efterfrågade tips på en fotobok och då dök denna tanke upp men jag tänkte att den gjorde sig bättre i en egen...
2
Svar
22
· Visningar
777
Senast: clusia
·
Kropp & Själ Vi fortsätter att diskutera, skryta och peppa varandra när det kommer till allt från yoga och promenader till crossfit och...
55 56 57
Svar
1 133
· Visningar
32 109
Senast: Mineur
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka