Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Hur många dagar i veckan tränar ni? Varierar ni mellan kondition och styrka och mellan att gå på pass och gym? Rör ni er mycket i vardagen också som med stall och hund och promenader och sådant? Har ni alltid ett mål uppsatt för utmaningar och prestationer eller tränar ni bara för att det är roligt och hälsosamt?
Först så lägger du dig och sover så gott du kan inatt. Imorgon när du vaknar så tänker du på den här:
Snygg! Riktigt bra tips med snow: gå o lägg dig, imorgon är en annan dag!
Hur många dagar i veckan tränar ni? Varierar ni mellan kondition och styrka och mellan att gå på pass och gym? Rör ni er mycket i vardagen också som med stall och hund och promenader och sådant? Har ni alltid ett mål uppsatt för utmaningar och prestationer eller tränar ni bara för att det är roligt och hälsosamt?
Hur många dagar i veckan tränar ni?
Varierar ni mellan kondition och styrka och mellan att gå på pass och gym?
Rör ni er mycket i vardagen också som med stall och hund och promenader och sådant?
Har ni alltid ett mål uppsatt för utmaningar och prestationer eller tränar ni bara för att det är roligt och hälsosamt?
kl
min morgon började med en löptur på 3,5 km innan frukost. Jag är dum i huvudet! När ska jag lära mig att jag HATAR att springa innan frukost, det är som att jag får minnesförlust och glömmer hur hemskt förra löpningen-innan-frukost var
Och jag tränar helt ärligt inte så mycket för att det är roligt och hälsosamt, utan jag gör det för att jag måste. Jag blir inte smal och stark av att ligga i soffan och äta choklad, även om jag många gånger hellre hade gjort det än att vara på gymmet