Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag hade nog kallat den samma sak, möjligtvis lagt till "dumbbell" i början för att förtydliga att det är just med hantlarDet ser ut som nåt jag gör, fast med hantlar. Vet du om det heter nåt annat då? Fick övningen av PTn och hittade den inte i strengthlog så skapade en egen.
Riktigt tunga utfall i smith med så hoppas det ska kännas ordentligt imorgon.
Måste testa, får sällan träningsvärk, speciellt inte i rumpanJag får inte ofta träningsvärk, men den här kombinationen av utfall bakåt i Smith + b-stance RDL med skivstång ger mig träningsvärk i röven EVERY TIME![]()
Den här veckan skulle det stå.Fick till 31 km i löparskorna trots kyla och dåligt underlag. Det är jag nöjd med.
Visa bifogad fil 160613
Tungt ska det vara och så lång ROM som möjligtMåste testa, får sällan träningsvärk, speciellt inte i rumpan![]()
Har lite problem med min ländrygg just nu men jag ska ge det ett försiktigt försökTungt ska det vara och så lång ROM som möjligtLycka till
![]()
Wow, bra jobbat!Det blev intervaller. Och det var asjobbigt, men soffan är väldigt, väldigt skön nu!