Beach 2014 del IV

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Beach 2014 del IV

Bra jobbat med behärskningen! :) Jag ska sitta och titta på när dottern smaskar chokladfontän med kusinerna imorrn :cool:

Ja trosor måste ju sitta bra! Har funderat ett varv till och nog kommit fram till att de här börjar bli för stora också och därför orsakar skav. Ska förhoppningsvis på en shoppingsväng med mamma nästa vecka! Bad- och underkläder står högst på listan :)
 
Sv: Beach 2014 del IV

Efter ridning av tre hästar så sprang jag 13 km. Det var lite tungt faktiskt men bra för mig.

Några filmer bara för att:

McGregor, f.d. hingsten (barbackaridning är jääävligt bra rumpträning kan jag säga!)
http://www.youtube.com/watch?v=SfPxGC80aMQ

Theo, McGregors son efter halvblodsmamma och min blivande foderhäst :).
http://www.youtube.com/watch?v=DeLSoU8lXUw

Vilken perfekt barbackahäst :D Och din blivande foderhäst ser ut att kunna bli riktigt trevlig :) Strongt att springa 13 km efter så mycket ridning!


Tjoho! Kan inte låta bli att säga "vad var det jag sa" ;). Underbart! Du är jätteinspirerande!

Haha! :p Tack, vad glad jag blir!
 
Sv: Beach 2014 del IV

kl

Jag tänkte göra mitt 123883 försök att bli en del av denna gemenskap som är Beach-tråden, men eftersom jag ger upp min viktnedgång ständigt så ger jag även upp att skriva i denna tråd ;)

Nu är det iallafall dags och jag har bestämt mig! Nu ska minst 10 kg bort, och stanna borta. I början på juni åker vi till Nice (hej bikini :nailbiting:), därefter börjar jag grooma åt en ryttare så måste vara i form tills dess.

Hejja hejja!
 
Sv: Beach 2014 del IV

Grattis på födelsedagen!!

Zassoo: woho, bra jobbat!

Kl
Jag har haft några riktigt dåliga dagar. Massa sött, sjukt trött och dåligt humör. Jag måste vara ledigssnart! :/
 
Sv: Beach 2014 del IV

Jag har för övrigt haft rejäl träningsvärk sen i torsdags, nu börjar det släppa lite iaf. Blir gym efter jobbet idag är tanken.
 
Sv: Beach 2014 del IV

Kl

Bikram yoga avklarad. 90 minuter i 40 graders värme och det var hur härligt som helst!!!
Dom har ett erbjudande nu, två personer får träna fritt i 14 dagar för 350 kr totalt. Nån som hänger på? Det är tre klasser per dag, eller om det var fyra?
 
Sv: Beach 2014 del IV

Tack så mycket! :D

kl

Idag blir det nog inte så mycket träning. Kanske hinner med en ridtur dock och skulle gärna vilja springa en runda ikväll. Vi får väl se! Ett som är säkert är att det blir sjukt mycket ceasarsallad och cheesecake iallafall! :D
 
Sv: Beach 2014 del IV

Grattis!

SoffiProppi: välkommen igen:) och heja dig!

*kl

Som sagt fest igår, drack sockerfria drinkar och blev sådär lagom berusad, käkade vindruvor, popcorn och liite chips samt dansade ett par timmar och hade riktigt kul:up: Mår bra idag så klockan 14 blir det lite löpning, ska testa 3 km bara tänkte jag och se om benhinnorna är ok. Superfint väder idag, 10 grader och sol:love:

Dessutom, tryckte precis en så jäkla fin brunch:

20140309113029-83.254.253.131.jpg


Chokladproteinpannkakor, några jordgubbar, 1 apelsin och lite vispad mellangrädde + 1 kopp kaffe:d:d

Håll tummarna för mina benhinnor:D
 
Sv: Beach 2014 del IV

+ Trollunge

Tack! :D

kl
Startade dagen idag med 8 km intervall mellan PW och spring, då jag för första gången skulle se om hunden min skulle orka med. Hela springrundor går hon inte, men sånnahär turer fungerar bra, hade dock önskat att nå milen men där sa vovvis nej.

Enligt pulsklockan brände jag 890 kcal, skönt ingångsläge inför dagen, är dock sjuuuuuuuuukt sugen på kebabtallrik (hur många kcal kan det vara i en sån?) men tuggar på min kvarg istället.

Nyfiken! Hur många kilo har ni här inne planerat att gå ner(om ni nu ska gå ner dvs)? Något slutdatum?
 
Sv: Beach 2014 del IV

Du kan inte ta en barnportion kebabtallrik? Hur många kcal beror ju på storlek, ris/strips, mängd av alla delar. Så det är omöjligt att säga. Du kan ju även be om att byta hälften av riset/stripsen mot sallad. :)


Ang viktfrågan så har jag inget förutbestämt mål i siffror. Jag vill minska fett och öka muskler, då betyder inte siffran på vågen speciellt mycket eftersom jag ligger på normalvikt. Det får ta den tid det tar. Hellre att jag är "klar" om ett år än att jag pressar mig för hårt. Faller dessutom in i tankar åt ätstörningshållet till och från, och dom vill jag inte uppmuntra genom att stressa över datum
 
Sv: Beach 2014 del IV

Trots gårdagens semla vad vågen väldigt snäll och fin mot mig i morse. *så nöjd nu*

Dagens sport blev badminton mot maken, som körde hårt med mig. Jag var rosa och svettig efter en väldigt kort stund, och den där bokade timmen kändes som en väldigt långt stund. Tur att det är roligt :D

2014-03-09-1501_531c743ee087c37f73c8b1b8.jpg


Jag är glad att den här helgen har varit solig och underbar, hoppas verkligen inte att vintern tar omtag nu. :nailbiting::crazy:
 
Sv: Beach 2014 del IV

Jag har inget slutdatum. Har 4-5 kg jag ska ner, samt ytterligare ca 10 som jag skulle vilja men inte riktigt vet om motivationen ochåller hela vägen. Inte hela världen, vi får se.

Kl
Har jobbat, ätit matlåda till lunch, inte ätit socker (eller ens druckit kaffe) och är nu på väg till gymmet. Sen blir det promenad ooch hundträning, hoppas jag hinner innan solen går ner.
 
Sv: Beach 2014 del IV

*kl*

Mitt friskispass blev inställd pga sjukdom och det fanns inget annat på schemat som lockade. Ska nog ut och få lite eftermiddagssol istället. :)
 
Sv: Beach 2014 del IV

*kl

Trots lite bakis fick jag en fantastiskt skön löprunda. Sprang 3 km slinga i skogen ihop med syrran och pappa i ett lugnt prat-tempo i 13 grader och sol:love: Kunde till och med ta av jackan och springa i bara underställströjan! Underbart + hade inte alls ont i benhinnan:up:
 
Sv: Beach 2014 del IV

Grattis! :)

SoffiProppi: Välkommen tillbaka :) Jag gick ner 10 kg förra året och målet är framför allt att hålla den vikten. Har knappt 3 kg till jag skulle vilja bli av med, men det får ta den tid det tar.
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Kropp & Själ Vi fortsätter att diskutera, skryta och peppa varandra när det kommer till allt från yoga och promenader till crossfit och...
33 34 35
Svar
691
· Visningar
19 957
  • Låst
Kropp & Själ Dags för en ny tråd! Jag kopierar helt fräckt Mineurs intro-inlägg från förra tråden, för det är så fint ❤️ — Vi fortsätter att...
99 100 101
Svar
2 006
· Visningar
70 932
Senast: Mineur
·
Kropp & Själ Lite luddig rubrik kanske men kom inte på något som riktigt passade. Det är är apropå tråden om hur man klarar ett tråkigt jobb där det...
2 3 4
Svar
62
· Visningar
6 280
Senast: Grazing
·
Relationer Träffade en kille på tinder för lite mer än ett år sedan. Han bodde 5 h ifrån mig men han jobbade mycket i samma stad som mig. Vi...
12 13 14
Svar
265
· Visningar
21 941
Senast: Whoever
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

  • Oväntade saker ni finner läskiga
  • Hiss och diss del 5
  • Valet i USA

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp