Sv: Beach 2014 del IV
Näver bäver!
Men coolt för de som orkar!
Min februari har varit rätt ok faktiskt. 3-4 h i veckan trots tidsbrist, och sedan skatingen på det så det är + 1,5 h förrförra veckan och + 4,5 h förra veckan. På söndag är det träning igen så 1,5 h till då.
Men dock lite bakslag på den vanliga träningen i veckan, jag var HELT SLUT i tisdags efter 3,5-h träningen i söndags, så lade in två extra vilodagar ons + tors, kändes bra med styrkan idag.
Feb stat:
Träning (styrka, aerobics, spring): 12 h 18 min
Skejting: 6 h
Minst 1,2 kg ner, ska väga mig på samma våg igen inatt.
Marsplanen: - Skejta en gång i veckan, ev något mer.
- Köra igång med lite pass, gärna spinning eller konditionspass några gånger i veckan
- Fortsätta med styrketräningen
- Fortsätta med att tänka på vad jag äter, nu ska vikten ner lite till
Men hörni, speciellt ni som hemma-tränat, nu behöver jag råd! Det råkar vara någon (
) som signade upp sig på att köra lite offskate-träningar, och nu håller jag på att samla övningar inför träningar jag ska hålla! Styrka, kondition och smidighet är det jag tänkt. Ös in alla råd ni har!
Gärna program om ni satt ihop några sådana.
Hade tänkt skaffa lite petflaskor jag fyller med sand att ha som vikter, annars kommer vi att göra dem ute på någon form av plan. Helt ok med både stående och liggande övningar. Säg att beachtrådens samlade kunskap kan hjälpa mig driva detta i land?