Beach 2014 del IV

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Beach 2014 del IV

Jo det kan det vara, men det vore konstigt om den inte kom förrän 1,5 dygn senare. Dessutom sätts dom flesta nålarna nedanför det röda, känns som om det borde blivit rött där också i så fall. Men förhoppningsvis går det ner, försvinner och dyker aldrig upp igen - så behöver man inte utreda mer än nödvändigt ;)

Zass: ja jag tycker också det, men man vet ju aldrig.
Funderar på att dra på knästöden nu medan jag är hemma och se hur det känns

kl

5 km långsam löpning idag så jag inte känner mig 100. Känns ändå skönt att jag kan springa 5 km utan att bli direkt andfådd. :)

Åh vad fint :love: och kul inslag i träningspasset! ;)

cili: alltså fyfan vad dina knän krånglar, lider med dig! Hoppas du får bättre respons från vården denna gång, och de hittar något som förklarar!
Ha så kul på horse show iaf! :)

Börjar jobba kl 04.30 och kan bara ta en buss för att komma i tid, och den går 03.27. Tack och lov så är det inte varje dag jag börjar så tidigt, men tillräckligt många för att det ska vara jobbigt! Men det ger åtminstone mer pepp till att söka jobb som jag egentligen vill ha samtidigt som jag får pengar så länge, så det är ju positivt. :p

Helt galet söt killing! :love:

Hoppsan! Vilken annorlunda men kul grej. Och tur att hon svarade ja, hade kunnat bli ganska dålig stämning annars... :D

Cili: hoppas du får det trevligt i gbg trots knäna. Kanske kan de hitta något den här gången så att du kan få ordning på dem.

Kl
Blivit både träning och semla idag, så är mycket nöjd. :D Eftersom jag skulle fika ikväll var jag på gymmet i morse och det kändes riktigt bra, även om det bara var en snabbis. De spelar så bra musik på morgonen och det är så lite folk, gillas. Dessutom var jag tränad och klar 7.15. Nu ska jag sova, ska upp snuskigt tidigt (men inte lika tidigt som villagegirl) för att åka till hufvudstaden på möte hela dagen. Lär vara zombie när jag kommer hem.

*kl*

Var på spinning idag och mitt i allt friade ledaren till sin flickvän! Milt sagt annorlunda pass. :D

Alltså sånt där ger mig lite små-ångest faktiskt, när folk friar framför andra. Tycker att det känns som att den som blir frågad måste svara ja, annars blir det ju så sjukt jobbigt för den som friar. Känns som att det blir lite tvång liksom. Men jag fattar ju att andra tycker att det är helt romantiskt och fint, och förhoppningsvis så är det bara såna som friar/blir friade till på det sättet. :p

Funderar på att dra på knästöden nu medan jag är hemma och se hur det känns

Gör så, om det inte blir bättre/blir värre så är det ju bara att ta av dem! Tycker även att du kan ta med knästöden till gbg, du behöver ju inte ha dem på om de inte hjälper, men det kanske är skönt att ha dem med ifall att. Är huden öm också eller är det bara inuti knäna som smärtan sitter?

Jag håller med dig, men de flesta pratar väl åtminstone lite om giftemål innan någon kläcker frågan. Totala överraskningar som i amerikanska filmer tror jag är rätt ovanligt.

Min sambo vet att jag vill gifta mig med honom så det är ju helt riskfritt att fria bland folk.

På ett mer beachigt tema:

1961038_371171319691221_542952421_o.jpg

:D

Nu, tio minuter senare, är det 42 reserver. :eek: Tur att jag hängde på låset!

Huden runt knäna (den som är röd) är också öm. Men knäsmärtorna är värst.

Försökte dra på knästöden men det var omöjligt, för svullna knän för att få på dom så jag lämnade dom hemma.

Sitter nu på bussen som ska bära mig till kl 05.50. Fullproppad med värktabletter och åksjuketablett. Lyxar till det med vitt bröd dagen till ära (mest ost, tomat och gurka i) :D

Jag tycker verkligen synd om dig. Både för knän och buss, hehe. Hoppas att GHS blir härligt och smärtfritt :)

Kl

Badminton alltså, vilken förträfflig sport! Jag hade glömt hur roligt och jobbigt det är. Härligt! Avslutade kvällen med bananvåfflor och kvarg, som ett riktigt föredöme. :D

Jag tycker också synd om dig, men kan samtidigt inte låta bli att vara lite avundsjuk på att du är på väg till GHS! Och nattbuss, det låter också mysigt! Hur länge blir du borta?

KL

Mitt gympass blev lite sådär, och jag märkte verkligen hur svårt det blivit att träna magen ensam nu när jag annars gått på Abs Attack typ 2 gånger i veckan. Jag har blivit van vid att någon talar om för mig vad jag ska göra och skriker lite på mig, helt enkelt! Det blev i alla fall 3 set av bicycle crunches, Russian twists, leg raises, vanliga situps och så plankan där jag varierade genom att gå upp på händerna, tillbaka ner på armbågarna osv. Kändes rejält i magen framåt set 3 kan jag säga! 3 km löpning på bandet blev det också och sen gick jag hem relativt nöjd och glad :)

Imorgon har jag skrivit upp mig på ett Shoulder press-pass och har en massa katastroftankar om att jag kommer dit och alla är värsta muskelknuttarna, men det ska nog gå bra! Frågade en av instruktörerna idag och han sa att det är tufft men inte jättefarligt, och jag borde tydligen klara av det. Kan bli spännande det här! ;)

Det är inte ett dugg mysigt. Varje hållplats ropas ut på full volym, och det är väl ungefär en gång i timmen. Just nu längtar jag rejält mycket efter en säng!
Men det kommer vara värt det, får ju roa mig med GHS och en vän jag inte träffat på ett halvår :)

Idag är det fredag kära beachisar och helgen är riktigt nära! Det som också är riktigt nära är en ny månad. Är ni nöjda över er träning/mat i februari?

Jag är nöjd över min löpning i februari även om jag hade en lite svacka, jag tog mig ju upp igen :) Matmässigt, not so much, på den fronten kan det bara bli bättre:p

*knapp*
God morgon kära beachisar! :love:
Jag hade inte tänkt att träna idag, men vaknade utvilad av karlns alarm så nu sitter jag med min kopp kaffe med kokosolja och kanel och ska ta ett glas med c-vitamin, salt och kreatin och bege mig mot gymmet alldeles strax. Ska kolla klart på nyheterna bara. Idag väntar benpass! Pust!

Hur har ni det idag? Idag är det ju fredag! Så idag vill jag se era snygga tränings/löpskor :D Mina kommer om en stund!

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Kropp & Själ Vi fortsätter att diskutera, skryta och peppa varandra när det kommer till allt från yoga och promenader till crossfit och...
42 43 44
Svar
863
· Visningar
25 542
  • Artikel Artikel
Dagbok Det är nu 3½ år sedan jag fick besked om att jag är överkänslig mot komjölk, de 4 vanliga sädesslagen (vete, havre, korn, råg) samt...
Svar
0
· Visningar
269
Senast: cassiopeja
·
  • Låst
Kropp & Själ Dags för en ny tråd! Jag kopierar helt fräckt Mineurs intro-inlägg från förra tråden, för det är så fint ❤️ — Vi fortsätter att...
99 100 101
Svar
2 006
· Visningar
71 309
Senast: Mineur
·
Kropp & Själ Lite luddig rubrik kanske men kom inte på något som riktigt passade. Det är är apropå tråden om hur man klarar ett tråkigt jobb där det...
2 3 4
Svar
62
· Visningar
6 575
Senast: Grazing
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar