Beach 2014 del IV

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Beach 2014 del IV

Haha, jag gillar inte ens lakrits men det lät ändå jäkligt gott:D

cili: :(:( Du kan bli orm eller nåt sånt med, så slipper du bo i havet iaf:idea:

Orm låter bra! Dom tycker ju om värme, det passar mig!
Vatten är ju inte riktigt min grej.

Sitter i väntrummet och mår illa. Blir man priopatient om man kräks på golvet pga yrsel? ;)

Tentadags... Håll tummarna. Efteråt tänkte jag gymma, var ett tag sen nu!

Lycka till! Jag saknar inte att skriva tentor (har gjort alla mina doktorandkurser, tack och lov) men lättnadskänslan efteråt är ju så himla skön. Antar att du får en helt ledig helg nu? :)

Väntar på läkaren nu. Blev en jävla fart när sköterskan sett knäna.

Usch, det låter inte kul det där... hoppas du kan få rätt hjälp tillslut.

*kl*

Jag börjar bli träningssugen! Kroppen känns ok efter måndagens bravader; lite stel i ljumskarna fortfarande bara. Om det inte vore för det här med skavsåren.... De har blivit bättre men det stramar rätt rejält under armarna eftersom de öppna såren nu fått skorpor. Styrketräning får jag nog vänta med till nästa vecka men jag funderar på att jogga en kortis (utan sport-BH ;)) senare idag.

Ja förhoppningsvis så har jag lite koll :) Läste tillbaka lite itråden och såg att du också skulle göra vårdeff. Hur går det för dig? Vad äter du på en dag (så kanske jag kan pröva ngn ny maträtt ;))

cili: Krya på dig!
zassoo: Rocka tentan!

Har du tur så är det en sån här söt!

images

Som lever som ett slags foster i mina knän? Ny version av junfrufödsel. Jag ska ge världen nya jesus.
Sitter i väntrummet på ackis nu. Hoppas att det går fort

Åh vad skönt att du äntligen har blivit tagen på allvar!
Och åh vad dumt att det gör så ont :(

Snart är du frisk i knäna och kan sprätta med benen som en galenpanna:

tumblr_inline_n18x4cfIEc1s9a48i.gif

Fan vad värdelöst med knäna men vad skönt att du fick remiss till ett bättre (?) sjukhus. Hoppas de kan hjälpa dig! Men annars kan man hoppas på en söt alien. :D Älskar bilderna från tassen och bäret, bilder kan verkligen pigga upp!

Alltså, dina gifs är fantastiska! :D

*kl*
Jag hade tänkt gå ner på gymmet och köra lite kondition idag men nä, jag är trött. Andra dagen på shakes + min stresströtthet, så idag stannar jag på soffan med nya Ridsport! :) Kanske youtubar efter nåt snärtigt yogapass sen.

Jag är gifknarkare.
Det blir lätt så när en är datornörd, har ett kreativs jobb och sitter framför skärmen hela dagarna :D

Lycka till! Jag saknar inte att skriva tentor (har gjort alla mina doktorandkurser, tack och lov) men lättnadskänslan efteråt är ju så himla skön. Antar att du får en helt ledig helg nu? :)

Dessvärre börjar nästa moment redan imorgon... Men inget som behöver pluggas i helgen så JAA, en ledig helg!! :banana: Det är lyx!

Kl

Tack för alla tumhållningar, jag tror det hjälpte! :D Nu dags för ett helkroppspass på gymmet.

Men gud hur du ser ut :( Fy vad tråkigt, gör dom inget åt det där så är det illa! Hoppas du får hjälp nu! Stor kram!

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Kropp & Själ Vi fortsätter att diskutera, skryta och peppa varandra när det kommer till allt från yoga och promenader till crossfit och...
42 43 44
Svar
863
· Visningar
25 580
  • Artikel Artikel
Dagbok Det är nu 3½ år sedan jag fick besked om att jag är överkänslig mot komjölk, de 4 vanliga sädesslagen (vete, havre, korn, råg) samt...
Svar
0
· Visningar
271
Senast: cassiopeja
·
  • Låst
Kropp & Själ Dags för en ny tråd! Jag kopierar helt fräckt Mineurs intro-inlägg från förra tråden, för det är så fint ❤️ — Vi fortsätter att...
99 100 101
Svar
2 006
· Visningar
71 310
Senast: Mineur
·
Hästmänniskan Hej! Vill nog egentligen mest skriva av mig, det känns tungt och jobbigt och vet inte hur jag ska tänka. Jag har haft egen häst...
Svar
15
· Visningar
845
Senast: Bison
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka