Beach 2014 del IV

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Beach 2014 del IV

+ Zass: supersnygga båda två! Älskar färgen på ditt linne Zass. Brukar akta mig för linnen i den röd/rosa skalan då det matchar min ansiktsfärg lite FÖR bra när jag tränar;)

Peplis: hur ser planen ut för att komma ner i en sådan låg fett%? Sen bara; ditt hår:love:

Bänkpress-passet gjort, enligt följande:

Bänkpress 35 kg x 3, därefter 25 kg 10 x 4

Pull-ups (handflator mot mig) 3 st, sen med resistance-band 10 x 4

Hantelrodd 14 kg 10 x 3

Hoppas verkligen på lite utveckling i bänkpressen. Känner att 35 kg är fucking weak typ:p

Fint linne, och vilken kropp du har tränat dig till:love:

Nämen precis, inbyggda behåar sitter aldrig bra på mig, alldeles för löst och sladdrigt:(

Snygga tights, de hade inte varit fel att ha i träningslådan:angel:

Alltså tjejer, nu får ni sluta visa upp en massa fina kläder, jag ska ju spaaaaaara pengar nu, inte köpa nytt ;)

Hej Qelina, kul att du tittar in! Tycker din terapeut låter väldigt klok som säger att du kan strunta i variationen nu. Huvudsaken är ATT du äter, har du några saker som du gillar och känner dig lugn med att äta så är det ju jättebra. Bara se till att du får i dig tillräckligt med energi för att ge din kropp en chans att fungera på ett bra sätt. Tänk på målbilden där du är frisk och stark :)

+ Zass: supersnygga båda två! Älskar färgen på ditt linne Zass. Brukar akta mig för linnen i den röd/rosa skalan då det matchar min ansiktsfärg lite FÖR bra när jag tränar;)

Hehe samma här :D Jag blir tomatröd i ansiktet, men jag inbillar mig att det är snyggt när det går ton i ton med kläderna :angel: :rofl:

Tack Zassoo- Jag får försöka tänka så, jag har egentligen ingen mat som jag är helt bekväm med men det finns sådant som jag ändå klarar att få i mig. Det är bara det att jag känner mig så oduglig som inte klarar allt jag vill och "borde", men nu kan jag släppa lite på kraven när hon sagt så. Förresten är du jätte fin på bilderna, du ser så sund och vältränad ut :)

Linisen- vad fin du är på bilden, jag har ju inte hängt med på ett tag men är det inte ganska stor skillnad mot när du började träna? Du ser stark ut tycker jag!

Peplis- behöver du verkligen gå ner i fettprocent? Du är ju redan väldigt smal, risken finns ju att det blir störningar med hormoner och menstruation och sådant om man har för låg fettprocent som kvinna.

Vet ni vad, jag klarade just att äta en apelsin på en tid då jag inte alls hade tänkt det! Bjöd in en nygammal vän och kunde liksom inte låta bli att bjuda på något för jag vill inte framstå som så sjuk fortfarande så vi smaskade frukt och det gick bra, nästan ångestfritt, lite skakig på handen blev jag men jag kunde ändå hänga med i samtalet och "låtsas" normal (tror jag :p )

Heja dig! Det där är ju asbra gjort! :bow:

*kl*

Kom för en stund sedan hem från första skivstångspasset sen innan operationen. En magövning kunde jag inte göra för det drog i ena såret, men i övrigt gick det fina fisken! :bump:

Vad duktigt! Vad var det för några knäckebröd du fått av din farmor o farfar, hemmagjorda?:)

Tassetass: härligt!:up:

Tack, tack alla, jag blir så löjligt glad när jag klarar sådana där saker och det är kul att ni förstår att det är stora saker för mig även om det låter pluttigt för många andra :D

Det är något knäckebröd som jag tror heter Hällbröd eller Hällebröd, ser ut som hårda runda tunnbröd ungefär. Någon som smakat dom? Är de goda? De verkar lite torra men det gör kanske iof alla knäcken :D

Härligt Tassetass! Vad är det för operation du gjort? När beräknas du vara tillbaka i "normalform" igen?

Haha när jag började träna kunde jag inte ens lyfta "stora" stången (20 kg). Körde bänkpress med curlstången :angel:

När jag började träna (för ett par år sedan efter att jag kommit hem från ett behandlingshem där jag varit inlagd länge och gått upp till nästan normalvikt men lite under) så var jag på ett cirkelpass i gymmet. Jag gjorde någon övning för armarna i en maskin (har noll koll på vad det heter :o) och tyckte det var så tungt så jag bad instruktören plocka bort lite vikter. Det visade sig att det inte var några vikter på utan jag körde bara med maskinens egna lilla motstånd men klarade inte ens av det :p :D :o Så när ni känner er svaga eller presterar sämre så kan ni alltid tänka på att det finns någon som varit svagare ;)

Vad duktig du var med apelsinen, jättebra jobbat! :) Sånt knäckebröd är jättegott tycker jag, men som du skrev så är det ju torrt (som allt knäckebröd är, den sorten är tom mindre torr imo) så det är godast att ha något på, typ som smör eller nåt annat kladdigt som känns ok att äta. :)

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Kropp & Själ Vi fortsätter att diskutera, skryta och peppa varandra när det kommer till allt från yoga och promenader till crossfit och...
42 43 44
Svar
870
· Visningar
25 685
  • Artikel Artikel
Dagbok Det är nu 3½ år sedan jag fick besked om att jag är överkänslig mot komjölk, de 4 vanliga sädesslagen (vete, havre, korn, råg) samt...
Svar
0
· Visningar
277
Senast: cassiopeja
·
  • Låst
Kropp & Själ Dags för en ny tråd! Jag kopierar helt fräckt Mineurs intro-inlägg från förra tråden, för det är så fint ❤️ — Vi fortsätter att...
99 100 101
Svar
2 006
· Visningar
71 312
Senast: Mineur
·
Hästmänniskan Hej! Vill nog egentligen mest skriva av mig, det känns tungt och jobbigt och vet inte hur jag ska tänka. Jag har haft egen häst...
Svar
15
· Visningar
861
Senast: Bison
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka