Beach 2014 del IV

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Beach 2014 del IV

Vad kul att det gick så bra! Åh, jag vill också rida. "Min" häst får ju bara den ena skadan efter den andra :(

Jag håller absolut med om att fysiska prestationer kan stärka oss i andra aspekter än träningen. Märker det på mig själv sedan jag började träna ordentligt, jag har en annan mental uthållighet än tidigare och ger inte upp lika fort.

God morgon kära tråden! (eller ska jag säga dagbok, känns som att jag spammar :o)

Vad är era planer för dagen? För mig är det dagen innan tenta och jag håller på att kräkas på att sitta här och plugga. Tur att ämnet är väldigt intressant åtminstone. Tänkte ta en promenad och så ska jag köra ett pass med cirkelträning. :)

God morgon:D Idag är det bänkpress på mitt schema! Bänkpress, chinups och hantelrodd, blir nog bra! Kommer dock träna själv så vet inte riktigt hur jag ska göra, om jag ska be någon passa ett set så jag kan höja lite eller om jag ska köra i smithen eller vad..

Drömde inatt att jag gjorde massa chins och det var hur lätt och roligt som helst, grym känsla:D bra träningspepp så där i sömnen liksom;)

God morgon!

Jag har inga direkta planer (som vanligt:p) utan tar det lite som det kommer, blir antingen en promenad eller en löptur efter jobbet, beroende på vilket humör jag är på:)

Grattis på födelsedagen! :bump:

Zass:

Mina planer för dagen är att snyta mig som en galning och vältra mig i mensvärk.
Är ju fortfarande förkyld.

Efter jobbet ska jag heja på maken när han springer cooper (jag tror på nytt personligt rekord) och i morgon väntar badminton :D

Grattis!! (igen :o;)) Åhh tapas och chokladkaka... Mmmmm! :d

Mineur: Härligt att känna sig riktigt nöjd! :up:

Tass: Får blodsmak i munnen bara av att tänka på dina planerade lopp :angel:

Trollunge: Haha härligt att vakna ur en sådan dröm! Jag drömde om mat jag... :p

Detta är enda ledig dagen från jobbet denna vecka. Börjar med Yoga om en stund och sedan lite gym. Körde ett tufft spinningpass i måndags som känns lite i benen idag, och på spinningen gnällde benen för att jag hade gymmat dagen innan :D
Tänkte sedan passa på att svänga förbi en sportaffär där Friskis medlemmar tydligen ska ha 25% rabatt denna vecka ;) Skulle vilja ha nya skor, nya tights, ny sportBH, ngt linne.... För det är ju lika bra att passa på när man har rabatt ju? :angel:

Haha, peppigt linne:p Och du ser ju verkligen inte gravid ut knäppis!

*kl

Bara för det kom jag ihåg att jag fotade mitt nya linne förra veckan och skulle visa det, glömde dock, så här kommer det;

20140226090531-83.254.253.131.jpg

20140226090457-83.254.253.131.jpg

Vi kanske kan starta temadagar? Onsdagar är träningskläder-inspiration, så nu får ni andra med posta lite bilder på era snygga träningskläder:D Gäller ju dig med då Tulpanen när du köpt allt snyggt sen:up:;)

Som vanligt är ju mina bilder sneda på datorn men på rätt håll i mobilen:cautious:

God morgon! Jag ska sitta och plugga en del, sen funderar jag på att åka och kolla på fåglar vid en kanal i stan. :) Det blir ju en väldig lugn aktivitet, särskilt om mamma följer med som inte kan gå så fort.

Igår fick jag nåt ryck när jag hade tråkigt och rev av 30 armhävningar, 20-30 situps, plankan 2x30 sek samt uthållighetsförsök som slutade på 70 sek. :)

Kul med lite annorlunda rygg på linnet! Haha jaa, temadagar! :D Har dessvärre inga kort på gårdagens träningskläder men de var inte så roliga ändå, svarta tights och svart jacka :p

Jag har också det linnet!! Verkligen bra motivation när man kommer med det till gymmet, då måste man ju ta i ;)
Och grattis på födelsedagen!!!

KL
Den här veckan är ingen bra träningsvecka... praktik hela dagarna, möte i måndags, ridning igår, möte ikväll, horseshow på torsdag!!!! fredagstrött på fredag ;) och ridning lördag och söndag... får försöka klämma in någon mer högintensiv träning i helgen, men det är inga roliga pass på gymmet, så i så fall måste jag ge mig ut själv.... Som tur är blir nästa vecka lite lugnare, så då kan jag nog klämma in ett par pass på kvällarna istället för möten... Men kaloriräknar gör jag i alla fall!!

Tusan vilket snyggt linne!

Emtherlia: jag antar att hennes linne är från Puma, med tanke på den lilla puman uppe till vänster ;)

Någon som vill tipsa om träningsvideos? (som finns på YouTube) Jag har kört typ alla med Jillian Michaels nu, men det kanske finns andra som är bra? (och runt 30 min)

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Kropp & Själ Vi fortsätter att diskutera, skryta och peppa varandra när det kommer till allt från yoga och promenader till crossfit och...
42 43 44
Svar
872
· Visningar
25 751
Senast: Mineur
·
  • Artikel Artikel
Dagbok Det är nu 3½ år sedan jag fick besked om att jag är överkänslig mot komjölk, de 4 vanliga sädesslagen (vete, havre, korn, råg) samt...
Svar
0
· Visningar
281
Senast: cassiopeja
·
  • Låst
Kropp & Själ Dags för en ny tråd! Jag kopierar helt fräckt Mineurs intro-inlägg från förra tråden, för det är så fint ❤️ — Vi fortsätter att...
99 100 101
Svar
2 006
· Visningar
71 313
Senast: Mineur
·
Hästmänniskan Hej! Vill nog egentligen mest skriva av mig, det känns tungt och jobbigt och vet inte hur jag ska tänka. Jag har haft egen häst...
Svar
15
· Visningar
866
Senast: Bison
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Hundpassning, hundar som kissar
  • Oseriös avel 2023
  • Tråden för spår