Beach 2014 del IV

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Beach 2014 del IV

Ang att påverkas av solen så absolut, jag typ studsade till bussen i förmiddags :p men så är jag lite extrem på det sättet också tror jag.

Kl
Intressant att jobba på espressohouse utan espressomaskin... men vi fick igång den till slut!

Är trött mellan skuldrorna redan nu. Kan lägga till ytterligare en dag utan socker och ska hem och förbereda ett möte imorgon (och försöka sluta vara nervös...) imorgon blir en bra dag med flera möten, skönt att få använda hjärnan lite!
 
Sv: Beach 2014 del IV

Skönt att det gick bra och hoppas att du mår bättre snart!

Cili: vad skönt att ni verkar ha hittat felet, hoppas verkligen att det stämmer och att du får bli bättre snart. Surt på smärta och missad tryout men det får det väl kanske vara värt.
 
Sv: Beach 2014 del IV

Ja, jag tar mycket hellre tillfällig smärta och att låta bli att testa rullskridskor om det kan leda till att jag slipper problem i framtiden :)


halvt kl

Det går finfint med mitt kaloriräknande än så länge. Idag ligger jag på ungefär 1415 och kommer nöja mig där. Ligger mellan 1800 och 1400 de dagar jag räknat hittills, vilket är där jag vill ligga. Alltså ingen strikt siffra, utan bara nånstans där emellan :)
Har räknat ut kaloriinnehållet på några bakverk (eller ja, hemmagjort godis är nog snarare rätt ord) också. Var så himla sugen på det för någon dag sedan, men det var ganska lätt att välja rätt när valet stod mellan en hel måltid eller en hyfsat liten omgång godis, eftersom dom skulle hamna på samma kaloriintag.
 
Sv: Beach 2014 del IV

*KL*
Tror jag skrev om ColorRun i förra tråden och om jag förstått det rätt så kommer det gå av stapeln i Helsingborg... Tyvärr blir det inget lopp för mig i år utan jag får hålla tummarna för att det blir av närmre Uppsala/Stockholm/Gävle nästa år! :). Får hålla mig till Blodomloppet och VårRuset nu i vår och det är ju inte fy skam det!
Måste dessutom "skryta" lite. Var och köpte ett par nya ridbyxor på Hööks idag och jag har i alla fall erfarenheten att de kan vara lite små i storlekarna men jag var ändå tvungen att gå ned en storlek jämfört med sist jag köpte byxor (dock inte därifrån)! Var även in på XXL Sport och Vildmark och köpte en träningsmatta så nu kan jag börja träna lite bättre här hemma utan att förstöra knän/svank på vårt hårda "matta på betong"-golv :up:
 
Sv: Beach 2014 del IV

Jag hade gärna gått/sprungit om det inte hade tagit mig över sex timmar att ta mig till "tävlingsplatsen" :p
 
Sv: Beach 2014 del IV

kl

Idag blir det tyvärr ingen träning då jag ska jobba och sen direkt efter till ridklubben så det enda som hinns med är att cykla mellan hemmet, jobbet och ridklubben. I morgon kommer jag inte heller hinna med träning då killen fyller år och jag hade tänkt laga 3-rätters:nailbiting: Ehm, jag är inte så bra på att laga mat så jag kommer stå hela kvällen i köket:angel:
 
Sv: Beach 2014 del IV

kl

Det blir ingen träning för min del heller idag, vaknade med halsont :( Jag ska dessutom jobba i helgen och kan verkligen inte vara sjuk då så nu ska jag kurera mig!
 
Sv: Beach 2014 del IV

Måste du äta frukost då? Tänker om du inte hittar nåt du får i dig :) jag brukade älska frukost men nu vill jag helst bara spy upp all frukost på vardagarna, sen sover jag hellre 45 min extra!
 
Sv: Beach 2014 del IV

En till med halsont här... Jäkla skit. Inte många veckor sen jag hade flunsan. :meh:

Jag jobbar på lite lugnt hemifrån idag och hoppas jag kan ta en promenad lite senare.
 
Sv: Beach 2014 del IV

Bra med löpningen! Förstår inte hur du hinner bara, med både hästar och så pass mycket löpning:o
Berätta gärna mer om kopparspiralen sedan! Vill egentligen ha en sådan men är rädd för den av någon anledning :angel:
 
Sv: Beach 2014 del IV

Låter jättebra med ett intervall på kalorierna istället för en exakt siffra! :up: Oavsett var någonstans i intervallet du hamnar på en dag så har du fått i dig en vettig mängd mat :)
 
Sv: Beach 2014 del IV

Det är sol idag också :love: Planerar in ett långpass här om en stund, lugnt och fint ska det vara. Långpass och långpass i och för sig, planen är 7 km, men man måste ju börja någonstans och jag har inte sprungit längre än 5,5 km i år så det känns som en lagom start. Så får jag öka längden på långpasset lite allt eftersom :)
 
Sv: Beach 2014 del IV

Akupunktur is the shit! :D

*kl*
Sol sol sol! Jag ska skynda mig ner i källaren och måla en sväng och sen åka till stallet. Hästen ska ha vilodag idag men det får nog bli en kort promenad ändå, det mår vi båda gott av :)

Imorgon hoppas jag vara frisk nog att vara med på cirkelträningen på Xtra :)
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Kropp & Själ Vi fortsätter att diskutera, skryta och peppa varandra när det kommer till allt från yoga och promenader till crossfit och...
33 34 35
Svar
691
· Visningar
19 977
  • Låst
Kropp & Själ Dags för en ny tråd! Jag kopierar helt fräckt Mineurs intro-inlägg från förra tråden, för det är så fint ❤️ — Vi fortsätter att...
99 100 101
Svar
2 006
· Visningar
70 932
Senast: Mineur
·
Kropp & Själ Lite luddig rubrik kanske men kom inte på något som riktigt passade. Det är är apropå tråden om hur man klarar ett tråkigt jobb där det...
2 3 4
Svar
62
· Visningar
6 285
Senast: Grazing
·
Relationer Träffade en kille på tinder för lite mer än ett år sedan. Han bodde 5 h ifrån mig men han jobbade mycket i samma stad som mig. Vi...
12 13 14
Svar
265
· Visningar
21 951
Senast: Whoever
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp