Sv: Barn på dagis pga att dom blir rastlösa hemma?
Fast att tycka så är det väl ingen som har något emot? Det är ju ditt val att göra det du tror är bäst för dina barn , det vi som reagrear reagerar emot är ju att du vid flera tillfällen insinuerar att föräldrar som väljer annorlunda är lata och ointresserade av sina barn, och att dagis för det mesta är ett dåligt ställe att vara på...
Precis, men varför ska det kännas så fult att säga som det är?
Här i tråden anses jag tycka mej vara bättre än alla andra, vilket jag aldrig har påstått, för att jag tror mej klara av att ha bägge mina ungar hemma och umgås med dom utan att dom går miste om en massa viktigt, för jag tror att jag kan se till att dom får det dom måste ha utan att klättra på väggarna genom andra aktiviteter än dagis och dess aktiviteter.
Sen hur länge jag och min man tänkt vara hemma har vi satt på obestämd tid, men börja skolan måste dom ju och jag har alltid tänkt att när ungen är 5-6 år måste han iaf börja på sexårsverksamheten(vilket jag fick höra här inte var nått obligatoriskt men som jag trodde att det var).
Fast att tycka så är det väl ingen som har något emot? Det är ju ditt val att göra det du tror är bäst för dina barn , det vi som reagrear reagerar emot är ju att du vid flera tillfällen insinuerar att föräldrar som väljer annorlunda är lata och ointresserade av sina barn, och att dagis för det mesta är ett dåligt ställe att vara på...