Banankontakt! *ULVLEK*

Status
Stängd för vidare inlägg.
Du är inte den första som kommenterat det men alltså - det är dag 3?!? Typ dag 4 brukar jag ha koll. ;) Jag börjar få koll på några goda roller även om jag är liiiite tveksam till två av dem när det blir så övertydligt åt vilket håll det pekas? Är det verkligen två goda som outar sig så eller är det ett magnifikt spel av lyan?

Det gör att jag faktiskt (!) börjar undra om jag har fel om @quarter4ever ?
När jag varit ond så har du avslöjat mig typ dag två! Men visst är det tidigt än. Därför är det extra jobbigt idag att det är viktigt att få ut en ond.

Du är inte den första som kommenterat det men alltså - det är dag 3?!? Typ dag 4 brukar jag ha koll. ;) Jag börjar få koll på några goda roller även om jag är liiiite tveksam till två av dem när det blir så övertydligt åt vilket håll det pekas? Är det verkligen två goda som outar sig så eller är det ett magnifikt spel av lyan?

ledsen, men vad är dina tankar om Q?

Mina största kandidater är fortfarande Q och habina - jag har inte sett något annat idag som får mig att riktig ändra mina tankar. Och jag måste rösta snart för jag ska jobba i morgon igen å jag behöver min sömn :arghh:

Jag försöker läsa igenom hela leken igen. Jag har haft en riktigt dålig dag på flera plan men nu har jag två timmar bussresa framför mig så jag kommer kunna nörda leken rejält. Jag ber om ursäkt för mitt dåliga deltagande tidigare. Men som ni kanske vet så är det rätt mycket kaos i mitt privata liv för tillfället.
Kram :heart :heart :heart

ledsen, men vad är dina tankar om Q?

Mina största kandidater är fortfarande Q och habina - jag har inte sett något annat idag som får mig att riktig ändra mina tankar. Och jag måste rösta snart för jag ska jobba i morgon igen å jag behöver min sömn :arghh:
Klockan ringer 05.00 här.....

Jag har ju hela tiden trott att q inte var i lyan - möjligtvis ond utanför men när nu hon och @hemlig hintar/outar sig så öppet i leken börjar jag undra om jag inte har fel?

Jag skulle egentligen också behöva rösta tidigt och sova innan DL men det är mycket roligare att leka än att sova :angel:

@Paddington min uddaröst på Artline betyder precis det som jag skrev i mitt teoriinlägg och inget annat. Jag ville inte rösta ut någon då jag inte hade nått på fötterna och var väl inte i så jättebra skick att ta in någon särskild information heller för den delen.

Men skulle Snurrfian ha skrivit så pass om q om hon inte hade siat henne god?
Jag har förstått att Snurrfian alltid misstänker Q4 (precis som jag verkar misstänka Habina :p) och att då skriva det jag fetstilade i mina citeringar av henne skulle hon väl inte göra om hon inte visste nåt.

Men skulle Snurrfian ha skrivit så pass om q om hon inte hade siat henne god?
Jag har förstått att Snurrfian alltid misstänker Q4 (precis som jag verkar misstänka Habina :p) och att då skriva det jag fetstilade i mina citeringar av henne skulle hon väl inte göra om hon inte visste nåt.
Nja, Snurris misstänker väl i första hand mig? :rofl:

Haha, den var på rookienivå och det är det som gör mig så misstänksam. Vad har tvillingarna att vinna på att outa sig så?
tvillingarna har aldrig något att vinna på att outa sig - de är ju starkast i slutet på leken om de är kvar.
Sedan kan det ju vara att i om vinstvillkoren i denna lek så måste vi få ut en ond annars tar väl leken slut? Och då kanske de tar risken?

jag måste gå tillbaka och läsa igen vad som hänt idag igen och se om jag ser samma sak.

jag tänker så här : jag tror att det finns en god roll som kan ha en ganska bra bild över vem som kan vara spionen baserat på hur denna uttryckt sig om den som har rollen.
Vi ska inte glömma bort att det finns en inforad som kommer fram till goda i leken iaf ;antingen var det första natten, ELLER så var det andra natten som den raden kom till tvillingarna och det gör att de faktiskt kan veta lite mer än en del andra i leken - känns som det glöms bort lite att ingen verkar reflektera över det.
Sedan iom att det är onda spionen så kan det ju vara en rad som inte stämmer ...

Jag tycker hon medvetet är rätt vag. Visst kan @quarter4ever vara siad god, det vänder jag mig inte emot men jag tycker agerandet mellan henne och @hemlig ikväll är väldigt märkligt såhärpass tidigt som det ändå är i leken även om den känns som om den hållit på en vecka.
Skarpt läge idag det hänger liksom på att inte en god lynchas idag för då tror jag onda vinner ......

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Idag den 20 oktober 1650 har jag Kristina krönts till landets drottning vid kröningsriksdagen i Storkyrkan. Jag har färdats genom...
19 20 21
Svar
416
· Visningar
7 530
Senast: Gabby_Ossi
·
Tjatter Välkomna till ulvleken! Deltagarlista Kilauea Qitis Harrysen Heffaklumpen LenaH Blacksmithfarm Glimra Fio Gabby_Ossi Jfrelin Lobelia...
32 33 34
Svar
677
· Visningar
13 125
Senast: Madalitso
·
Tjatter Välkomna till ulvleken Jorden runt! Vi börjar med reglerna: - Var snälla och trevliga mot varandra och mot LL. Kom ihåg att det bara...
33 34 35
Svar
681
· Visningar
12 581
Senast: bollen__
·
Tjatter LL: @bollen__ och @Islandshästryttare Deltagarlista: 1. Heffaklumpen 2. Harrysen 3. Blacksmithfarm 4. Kilauea 5. qitis 6. cirkus 7...
42 43 44
Svar
872
· Visningar
15 904
Senast: Gabby_Ossi
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar