Banankontakt! *ULVLEK*

Status
Stängd för vidare inlägg.
jag tänker så här : jag tror att det finns en god roll som kan ha en ganska bra bild lver vem som kan vara spionen baserat på hur denna uttryckt sig om den som har rollen.
Vi ska inte glömma bort att det finns en inforad som kommer fram till goda i leken iaf ;antingen var det första natten, ELLER så var det andra natten som den raden kom till tvillingarna och det gör att de faktiskt kan veta lite mer än en del andra i leken - känns som det glöms bort lite att ingen verkar reflektera över det.
Sedan iom att det är onda spionen så kan det ju vara en rad som inte stämmer ...
Om vi nu ska rösta ut den onda spionen så är det väl väldigt bra om de TVÅ personerna som har den infon delar med sig av den?
Jag har tänkt på det men det är lite upp till bevis för dig och hemlig om vi nu ska sluta leka charader. Jag borde sovit för längesen.

Alltså , den som jag känner har agerat så som en ond spion skulle kunnat tönkas göra så är det Habina- det är väl ingen chock att jag tycker det ?
Har regerat en hel del på hennes inlägg sedan dag 1 och jag skrev redan tidigt idag ( typ första inlägget efter jag vaknade efter DL ) att det ä nog där min röst kommer att hamna - såtillvida inget annat framkommer under dagen- varför tror du jag efterlyst input från alla innan jag bestämmer mig defintivt?

Alltså , den som jag känner har agerat så som en ond spion skulle kunnat tönkas göra så är det Habina- det är väl ingen chock att jag tycker det ?
Har regerat en hel del på hennes inlägg sedan dag 1 och jag skrev redan tidigt idag ( typ första inlägget efter jag vaknade efter DL ) att det ä nog där min röst kommer att hamna - såtillvida inget annat framkommer under dagen- varför tror du jag efterlyst input från alla innan jag bestämmer mig defintivt?
tja, du var ju i topp tillsammans med Habina för mig, och i o m vad LH pekade ut å dina egna inlägg så kvarstår ju bara Habina för mig.

Hur kan en ond spion tänkas agera då? Alltså jag tycker Habina alltid är skum så jag ser ju ingen skillnad mot hur det brukar vara där?

sedan är jag inte säker på om habina är onda spionen eller om hon är ulv, men oavsett vilket så är hon viktig att få ut om hon är ond och jag har inga fler starka misstankar mot någon.

Jag borde sovit för typ två timmar sen...
Alltså - gud nåde dig @quarter4ever om du har fel nu men jag kan inte vara uppe längre.

LenaH röstar på Habina då jag väljer att tro på qs teori om att hon är goda spionen iom att q och hemlig hintat så övertydligt om att de är tvillingar och sitter på info om detta.

Paddington röstar på Habina
Utifrån tidigare teorier om att hon sprider misstankar omkring sig och att hon sedan röstat på hemlig vars roll verkar vara ganska så uppenbar nu.

Men vad sjutton sitter alla i lyan och rävspelar - Vill de inte rösta förrän de ser vart det tar vägen sas???
Och varför röstar du inte själv? Rävspel var ordet sa Bull. Men jag väljer att tro dig nu för jag tror du har en poäng och jag har ju hela tiden trott att du inte är i lyan även om jag blev tveksam när du hintade så grovt.

nåväl jag röstar väl!

quarter4ever röstar på Habina
då jag tror att hon är onda spionen som försökt att bonda med lite folk här och där sedan dag ett med lite olika - och jag känner att hennes två röster på mig få mig ju att inte känna mig mindre misstänksam sas. Inte heller hennes röst på hemlig känns sådär värst god....
Hon kan ju vara ulv iofs? men det känns inte så oavsett vilket så har jag bara en ond roll på henne och därför landar min röst där
Och har jag fel då lär jag få stekpannor och hångrin från lyan så det räcker och blir över ....

hemlig röstar på Habina framförallt för att hon röstar på mig, men även för att hon är min starkaste kandidat som ond, även om det skulle vara utanför lyan.

jag har spelat i lyan med habina som ond spion och jag har därför reagerat lite på hur hon uttryckt sig....
Jag med. I förra leken men jag tycker inte hon känns som då. Men visst kan hon vara ond.

Artline röstar på Habina
Jag tycker det var skumt att hon fick godvibbar tidigt av Paddi. Sedan reagerade hon starkt mot Q och anklagade henne för att vilja gräva efter tvillingarna. Kanske ville Habina låtsas ha den rollen själv? Sedan tycker jag hon protestera dåligt och sent när hon trodde Lilltess var siare. Kanske är det ett tecken på att Q faktiskt var siad?

Ja du Q nu har du ju hintat dig blå om den där inforaden så jag får väl oxå tro på dig, inte så att jag inte misstänker Habina direkt.

fio röstar på Habina då hon troligtvis är ond spion eller i lyan baserat på den här inforaden som Q hintat så om att tvillingarna fått.

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Idag den 20 oktober 1650 har jag Kristina krönts till landets drottning vid kröningsriksdagen i Storkyrkan. Jag har färdats genom...
19 20 21
Svar
416
· Visningar
7 464
Senast: Gabby_Ossi
·
Tjatter Välkomna till ulvleken! Deltagarlista Kilauea Qitis Harrysen Heffaklumpen LenaH Blacksmithfarm Glimra Fio Gabby_Ossi Jfrelin Lobelia...
32 33 34
Svar
677
· Visningar
13 121
Senast: Madalitso
·
Tjatter Välkomna till ulvleken Jorden runt! Vi börjar med reglerna: - Var snälla och trevliga mot varandra och mot LL. Kom ihåg att det bara...
33 34 35
Svar
681
· Visningar
12 577
Senast: bollen__
·
Tjatter LL: @bollen__ och @Islandshästryttare Deltagarlista: 1. Heffaklumpen 2. Harrysen 3. Blacksmithfarm 4. Kilauea 5. qitis 6. cirkus 7...
42 43 44
Svar
872
· Visningar
15 730
Senast: Gabby_Ossi
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar