jo hon brukar uppmärksamma , men jag håller faktiskt med hemlig lite där, Hon har känt ovanligt bitsk snabbt tycker jag. Hon brukar kunna resonera mera tycker jag...Jag förstår att du har svårt att att placera mig men jag hoppas jag hinner visa mig mer ikväll. Men jag tycker tvärt om om Paddi. Jag tycker hon brukar vara uppmärksam och reagera på saker. Dock kommer jag inte ihåg hur hon brukar vara som ond.
Dessutom så kan ju liksom inte alla ni andra jag funderar över vara goda - typ- så det börjar bli att man sorterar ut bara på uteslutningsmetoden sas
och på min karta så är det Artline , Paddington, LenaH , Habina fio och bumpo jag funderar över .
Bland er finns det två goda och resten är onda som jag ser det.
hemlig har jag faktiskt inte reagerat på i leken, tycker vi tänker rätt lika -så hon är den jag för stunden känner att jag litar mest på av er alla som god. Jag har alltså inte glömt av hemlig utan helt enkelt sorterat henne på min sida pga det hon gjort och sagt i leken
Jag tror att hon följde min röst på Habina igår för att hon höll med mig om att habina var misstänkt, och hennes uddaröst i första DL tolkar jag som en som inte vill avgöra i första DL, hon har ju inte lekt så många lekar ännu och man brukar tycka att det är jobbigt i början att våga lägga andra röster tex