Ibland har jag skrivit Fridens Liljor men eftersom mailen är en offentlig handling och kan begäras ut så får man vara lite försiktig
Den brukar jag också använda
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Ibland har jag skrivit Fridens Liljor men eftersom mailen är en offentlig handling och kan begäras ut så får man vara lite försiktig
Okej, lika bra att jag passar på att fråga vad det betyder, för jag har ingen aning Har fått för mig att det är någon slags filmreferens?Den brukar jag också använda
https://corren.se/kultur-noje/sprakspalten/asa-nisse-spred-fridens-liljor-7653796.aspxOkej, lika bra att jag passar på att fråga vad det betyder, för jag har ingen aning Har fått för mig att det är någon slags filmreferens?
Som avslutning på ett mail?Något annat som är gräsligt är RIP.
Det är något jag verkligen avskyr.
(Avslutar alltid mina jobbmail med just "Allt gott" )
Känns som att det går att kombinera med "Tacohej"
Ja, jag med! Även en del icke jobbrelaterade skrivna meddelanden.(Avslutar alltid mina jobbmail med just "Allt gott" )
Snyggt! Bonuspoäng om den används idag!Istället för den lite tråkiga "Trevlig helg" kan jag med inspiration av Carl-Jan Granqvist rekommendera "Med tillönskan om ett fröjdefullt veckoslut"
Inte ironisk,
empirre
Helt Utan Sarkasm,
empirre
Med "vänlig" hälsning,
empirre
Ha en "god" fortsättning på dagen
En affär här i närheten skyltade med "god" bakelseMin brf har satt upp en inbjudan till en aktivitet i trapphuset med följande formulering:
.. barn är "hjärtligt" välkomna till ...
Min brf har satt upp en inbjudan till en aktivitet i trapphuset med följande formulering:
.. barn är "hjärtligt" välkomna till ...
En affär här i närheten skyltade med "god" bakelse
Vad är det EGENTLIGEN för en tillställning?! Grymt nyfiken nu ju. Endast fantasin sätter gränser...Vår Brf bjuder varje år in till "grillkväll". Går självklart inte dit.