Jag stör mig på att allt strö till marsvinen dammar så jävligt. Jag har provat allt, antingen så stinker det dan efter man har bytt, eller så blir det ett tjockt lager av damm överallt, eller gärna bägge och. Nu har jag toalätt, det håller lukten och marvinens tassar är ok med det, men damm överallt. " Dammfritt strö" my ass.
Varenda hylla har ett lager av ströets damm.
Jag har provat halm, hampaströ, hampamatta (fy faen va den luktade äckligt efter 2 dagar), kutterspån, fleecemattor med uppsugningsmatta under (alla marsvinen fick svamp) inget funkar.
Tydligen så är det helt omöjligt att uppfinna nåt som inte dammar och gör sitt jobb som strö.
Det går inte att ha nåt fint i det här rummet, allt blir bara täckt med damm Både jag och djuren hostar till och från.
Varenda hylla har ett lager av ströets damm.
Jag har provat halm, hampaströ, hampamatta (fy faen va den luktade äckligt efter 2 dagar), kutterspån, fleecemattor med uppsugningsmatta under (alla marsvinen fick svamp) inget funkar.
Tydligen så är det helt omöjligt att uppfinna nåt som inte dammar och gör sitt jobb som strö.
Det går inte att ha nåt fint i det här rummet, allt blir bara täckt med damm Både jag och djuren hostar till och från.