Ring socialtjänsten. Informera om vad som hänt.Suck, nu är pappan plakat. Mamman är inte med på festen som för övrigt består av bara barnfamiljer.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Ring socialtjänsten. Informera om vad som hänt.Suck, nu är pappan plakat. Mamman är inte med på festen som för övrigt består av bara barnfamiljer.
Jag beundrar också ditt jobb med dina barn, det måste vara jättetufft.Tack!
Det värmer ska du veta att få höra sånt när man befinner sig mitt i det för det är jävligt tufft och som @Mulles_matte skrev mycket jobb bakom som ingen känner till.
Nu när dessutom stora tjejen också har fått diagnosen adhd och autistiska drag nu för bara 2 veckor sen så har vi dubbelt upp här hemma. Det har vi ju haft hela tiden (men aldrig pratat om) men nu vet vi att det inte är ett normalt beteende det hon håller på med, och det var skönt att få diagnoserna på papper för henne för hon håller på att driva mig till vansinne. Men det tänker jag inte låta henne göra mot mig
Istället så ska jag gå en kurs via BUP senare i höst och lära mig bemöta henne. Det gör ju livet lite roligare för oss känner jag om vi får verktyg så vi kan leva harmoniskt tillsammans
@Matmissbrukaren jag kan varmt tipsa om en fantastiskt bra bok som heter Så får man det att funka, finns på www.explain.nu. Den är kort och kärnfull.