Svar ja. Fast jag hinner förvisso även rida den dagen.Inte bara riktat till dig Cattis, utan till alla som föreslagit detta, samt även förslagit storkok en dag i veckan.
Är detta verkligen en bra idé? Säg att man jobbar heltid och vardagar, ska man då bara ha en ledig dag i veckan där man kan göra någon typ av annan aktivitet än stallet och att jobba? Det går ju åt en hel dag att göra storkok och att packa höpåsar och att fixa stallet för hela veckan. Är det verkligen värt att spendera en hel dag åt att fixa mat till sig själv och hästarna under veckan??
Jag packar mina höpåsar (1 per mål som mina två delar på) på under en timme.
Mockar lösdriften (bajs) varannan till var tredje dag och mockar igenom allt på helgen. Det spar inte så mycket tid mot dagligen, men det spar energi för mig iaf.
Jag har valt att ha två hästar (men Habina har väl 3-4 iofs?) och gör faktiskt inte andra aktiviteter en dag i veckan ens. Möjligen varannan vecka.
Det är ju ett val man gör. Hon vill ju verkligen ha mer än en häst kvar, och verkar inte vilja ha medryttare?
Sedan hur lång tid matlagningen tar beror ju också på hur knusslig man är med att äta samma rätt tre dagar en vecka
Är det bara mat man gillar anser jag att man vänjer sig vid det. Och hellre prioriterar så om man måste för att ha hästar