Hrm... Bara 20 meter?Ingen plats på så vis att det inte finns någon mer yta där det även kan gå en elsladd.
Jag tror du förstorar upp det här till ett jätteproblem. Jag fyller tre dunkar med vatten, kör dem i skottkärran ca 20 meter och fyller thermobaren. Sen gör jag om den proceduren två gånger och så är det klart. Ja, det tar tid, men inte hiskeligt lång tid.
Då hade jag lätt investerat i en varmvattenkopp.
Dvs grävt ner en vattenledning och el samt ställt en kopp under ett tak. Aldrig mer vattenbärande. Bara koll så den inte är full i skit coh att den funkar. Ett tiosekundersjobb.
Grejen är att när man har ont om tid är varenda pyttemoment man kan spara in stort i slutänden.
(När maken och jag byggde stall var vår utgångspunkt att vi är lata. Det innebar att alla sträckor skulle vara korta. Halmen nära, höet nära, havresilon intill halm och hö, och nära till lösdriften. Vi placerade lösdriften så att vi öppnade en dörr på logen och därute var ligghallen.
Halleluja så många hundra timmars bärande och släpande vi sparade under de där åren)