Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Är det bara ett par dagar är det inte speciellt dyrt att hyra en hyrbil heller. Det finns på alla flygplatser i hela Sverige så han behöver bara landa, och sen installera sig själv och barnet i hyrbilen. Det är bara att säga till hur gammalt barnet är och vilken typ av bilbarnstol man vill ha så fixar de en barnstol också. Ifall man inte vill ta med sin egen.Han ville då ställa in eftersom den är 70 mil dit, han tycker det blir tungt att köra själv hela vägen och det förstår jag. Men ni kan ta flyg tyckte jag men då sa han att han ville ha bilen så han inte blir "fast" hemma hos sin mamma.
Visst är det inte som egentid hemma, men jag tänker att det borde vara bättre än inget iaf.
Samtidigt som sambon inte blir övergiven heller.
Övergiven?!
En vuxen annars normalfungerande person borde rimligtvis kunna klara av att roa sig och sitt barn ett par timmar på egen hand utan att behöva curlas?!
Hur fucking svårt kan det vara?
Men man behöver vara ensam hemma ibland, slippa att gå eller åka iväg.
Men alltså enkla saker som man gör med sitt barn mest för barnets skull?
Simhallen, biblioteket, lekplatsen osv. Vill han inte göra sånt?
Jag hade blivit skitsur om min sambo försökte tvinga mig att åka iväg på någon resa jag inte vill på. Och det har inget med egentid att göra utan att sånt måste man ju få bestämma själv.