Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Ska visst bli JÄTTEvarmt resten av veckan.
Kul.
Tur att jag inte ska visa och att båda ponnyerna dricker på bortaplan!
Hej allihop!
Jag är som vanligt dålig på att skriva men läser varje dag och följer alla i både med och motgång. Stort GRATTIS till er som visat på 3-års med så fina resultat Härligt när dom visar vad dom kan även på en sådan dag med nervositet och mkt stoj och stim runt omkring!
Igår fyllde min Majken 3år Det firades med gräs och en tårta gjord på knäckebröd och med fyllning av morötter och garnerad med äppelskivor och morotsskivor. Den uppskattades
Här kommer några bilder från gårdagen men det va bara äta som gällde så inga actionbilder tyvärr. Det kommer även en bonusbild från första ridturen som gjordes i söndags Helt cool och brydde sig inte ett dugg om att matte satt där uppe utan traskade glatt på framåt som om hon aldrig gjort något annat. Duktiga Majken e: Cartier RP 164 ue: Valdo RP 150
@oanki Grattis till det fina resultaten!!
@Vimsan Callebus hälsar grattis till brorsan! Vad fin han är och vi håller tummar och hovar för er nu i helgen!
___
Idag är en stor dag! Idag har vi galopperat uppsuttet för första gången! Och det gjorde vi såklart i skogen där bjudningen är som bäst! Vilken underbar galopp. Första galoppen föll han in i själv de andra två tog han på mitt kommando! Så lycklig ♡ Tror inte vi kommer visa uppsuttet på treårs men vad gör det? Vi har nämligen ingen framåtbjudning i ridhus Tror han ska få ha det här tränset på treårs minus bettskivorna
@AmyPond Tack Hon är ungefär 140cm. Jag har en äldre Albion legend 16,5" wide. Den funkar bra till båda mina treåringar som tur är Den är lite stor till den andre för han är bara ungefär 130cm men funkar till inridningen och så får han en annan sedan. Hur stor är din?
Tur att jag fått starttiden 9:20
Då hinner det förhoppningsvis inte bli för varmt!
@Vimsan Callebus hälsar grattis till brorsan! Vad fin han är och vi håller tummar och hovar för er nu i helgen!