Lyllos er. Alla med långa ben är och tävlar den dagen! Jag har smärre panik faktiskt. Rida hade jag gärna gjort själv. Men springa går inte.. jag får inte luft och det gör alldeles för ont :/
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Tack allesammans!
Här kommer några bilder från helgen! =)
Olidligt varmt
Ska packa klart bilen idag och imorgon handla lite dricka som jag fryser in så vi har svalka till lördag.
Har fått varsin Box till ponnyerna så de slipper häcka i transporten hela dagen. Hoppas det finns slang på plats så vi kan spola av de om det är såhär varmt.
Kan du inte ta med en större dunk med vatten och en hink att hälla upp det i och en svamp, så kan du svampa av dom om dom blir varma?
Vill börja med att önska alla som ska visa lycka till!!
Här är det också värsta högsommarvärmen...
Mätte min lille Walle igår och han är nu 157 cm över havet . Känns perfekt för mig! Sen gör det iof inget om han växer ett par centimeter till. 160 hade varit helt optimalt.
Tråkigt Vet man vad som hänt?Oj oj vad länge sen det var jag skrev något, så roligt att läsa om er andra, måste ju önska lycka till också till alla som ska visa i helgen!
Min fining har haft en enorm otur så vi missar tyvärr treårs nästa helg. Hämtade hem honom från tillridningen inför treårs idag. Nu står han på boxvila med zinkbandage och ska på onsdag in till klinik och ultraljudas. Med all sannolikhet har han skadat ytliga böjsenan på bägge frambenen ordentligt för hans ben ser ut som bananer.. Suck! Just nu känns det dystert.. Hoppas han blir ridbar igen.