Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
@Maja_Kandi Tack!!
Gick helt strålade på 3 års igår! Visade helt själv utan medhjälpare och Magnus hoppade in ett hoppdiplom 8.5/8.5 och 45p klass 1 dressyr! 9/9 på ridningen! ! och Roxi hoppade också in ett Diplom 8/8 och 45p klass 1 ridningen så var det slut på kronor för roxi men vi genomförde ridprovet godkänd! Mycket nöjd med hästarna och mig själv
@MattiZ
Så jag är inte ensam i sadeldjungeln. Dunder har precis växt ur sin prestige nu så nu får jag börja leta igen. Men stübben verkar funka så ska låna hem några såna. Så som det såg ut så passar dom och det tackar jag för, så slipper jag leta land och rike runt efter en sadel så som jag gjorde i höstas.
Jag är också i sadeldjungeln, ska ta gamla sadeln till sadelmakaren på omstoppning idag, så får vi se hur den ligger sen. Förhoppningsvis kan jag köpa en ny av samma bomvidd och märke, återstår att se.
Tar ni ut sadelutprovare eller litar ni på er egen förmåga?
Jag är också i sadeldjungeln, ska ta gamla sadeln till sadelmakaren på omstoppning idag, så får vi se hur den ligger sen. Förhoppningsvis kan jag köpa en ny av samma bomvidd och märke, återstår att se.
Tar ni ut sadelutprovare eller litar ni på er egen förmåga?