Sv: Årgång 2011 del 5
Haha, det kanske var därför han inte ville åka hem sen?
För att hans dumma matte försökt visa honom BOMMAR!
KL
Jättekul att det händer så mycket i tråden, jag har som ingenting att uppdatera med så jag bara läser vad alla ni gör. Balder går och skrotar och tigger om uppmärksamhet. Det är fortfarande is på vår gård och infart så jag tar mig inte nånstans med honom.
I övrigt har det tinat så mycket så det är bart på nästan alla grusvägar runt omkring, men det är ju lite svårt när man inte tar sig dit.
Igår träffade han och hans kompis på en hästätande pryl som matte släppte i hagen. Akta er vad farlig den var!
http://www.youtube.com/watch?v=TNadXNeu1EM
Ja jag vet att min hage ser förjävlig ut... Det är is eller hästskit överallt. Och som synes vet inte grabbarna vad EN toalett är, det är mer "skit där du står det är enklare", inklusive mitt i maten så att matte får slänga hälften.
Gör väl en liten snabb presentation av min också då. Balder är en liten bruksnordis (ca 144 nu) som jag köpte i december 2012. Han kördes in för kälke viket gick jättebra, tills vi fick jordens bakslag. Har inte kört honom sen i höstas, men det ska väl bli. Var iväg på intensivträning en helg vilket gick bra. Nu hade jag tänkt lägga fokus på inridning istället eftersom jag inte klarar ut honom i körningen, men då blev det som sagt is överallt... Har suttit på honom en gång utan problem.