Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Lite dåligt tycker jag av den ID-kontrollanten som ritade honom första gången. Han har ju en skimmelmamma och var inte nyfödd när han chippades. Kunde den inte gissa att han skulle bli skimmel då eller måste de fylla i ursprungsfärgen??
Nu är min andra häst i himmelen, saknar henne så mycket redan.
Var in på klinik med henne idag, dom tyckte jag skulle åka hem med min halta lilla tappra häst och ställa henne på box tills försäkringsbolaget godkänt utdömningen (hon kunde knappt gå ur boxen igår). Som ni säkert vet kan ta veckor.. Jag vägra, jag kan inte se min häst lida en sekund till, jag ville ha ett värdigt avslut.. Vi fick betala 15.000:- för att jag ska slippa se min häst inte ha nått kvar att leva för och det var värt varenda krona!!!
Nu svider de under ögonen efter alla tårar men jag vet att jag gjort allt för min häst och det är huvudsaken. Ta vara på era små liv ni har för livet är skört det har jag fått bevittna idag.
Älskar dig mitt hjärta
Okej, tack så mycket för svaret
Så det han bajsar ut efter avmaskning är inte heller igentligen någon fara för vinterhagen?
Ha ha ha!!
Hittade den här gamle bilden också!
Snacka om lat unghäst
Inför 3 årstestet har jag kollat upp med ASVH angående Walles färg.
Det står ju fux i passet och det kan ju alla se att han inte är längre.
Jag fick till svar att jag får ta ut ID kontrollant eller veterinär så de säkerställer den nya färgen och sen skicka in det för ett nytt pass.
Lite dåligt