Årgång 2011 del 5

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Årgång 2011 del 5

Idag övade jag killen på att stå still.. rastlöst värre. Matte gav sig på att knoppa för första gången på 13 år. Tror han led mindre än mig av det ;) sedan gick vi ut och fotade lite i solen. Var inte lätt för han ville inte stå snällt och stilla. Togs in hästar runt om, andra red iväg osv :)

20140309_144513.jpg

20140309_144432.jpg

(titta inte på knopparna :rofl:)

*KL*

Fragile - din har verkligen en underbar färg, och hela bilden är nästan trolsk :love:

Hunter - jag kollar gärna på filmsnutten? =)

Ackio - betydligt finare knoppar än jag skulle göra ;P Han ser verkligen klok ut din herre :love:

Snor egna knappen :)

Alexandra: Kul och se honom hoppa :)

oanki: Dina med :D Inga dåliga språng :)

Vad kul med massa videos. Vill se Hunters klipp med!! :banana:

Ang att min häst ser klok ut: Han är en klok kille och snäll som få :love:. Väldigt med och smart (ibland inte så bra ;))
I morgon kommer Bettan igen och hoppar upp på honom. Så kul få se honom tänka och arbeta.

axel skrev:
Både snygg o duktig.
Älskar färgen:love:- ljusare på mitten av hela kroppen.

Ackio skrev:
Vad trevlig han ser ut !

Tack :D
Han är inte världens vackraste men jäklar vad det tjongar till när han hoppar! Nästan så det blev lite för bra på de första försöken, han drog till så i avstampet att han tappa balansen lite. Kan man inte tro att det finns sånt klipp när man ser honom rätt upp och ner så här?

Hahaha jag är sämst på att knoppa så jag ska inte skratta :p men varför gör du så många knoppar - jag brukar göra 6-7 st :o

För de hade blivit enorma :o Så mkt man. Min gamla häst blev det 13 på.. tror Zacke fick 19 :rofl:

Du måste göra klippet på FB offentligt :) då ska man kunna se det.

Jag försökte länka från fejjan men verka inte funka :(

Prova med Alternativ - Hämta länk (alltså när du har videon uppe på Fejan). Den länken man då får upp i en ruta, om man kopierar den så brukar det/ska det funka? Då behöver du inte göra det offentligt utan de som har länken kan se det. Så mitt är inlänkat (och det är inte offentligt)

+ Maja_kandi, Tack! Vi har haft helt otroligt väder denna helg! :love:

Idag var det 15 + här och på vår promenad, i bara tjocktröjor :love: såg vi en fluga, 2 fjärilar och en tofsvipa!
Hittade en underbar gräsväg utmed ån där man kan ha bra galopper i framtiden ;)

Alexandra: Snygg han kommer bli framför vagn! vore roligt o köra in min med :)

Prova med Alternativ - Hämta länk (alltså när du har videon uppe på Fejan). Den länken man då får upp i en ruta, om man kopierar den så brukar det/ska det funka? Då behöver du inte göra det offentligt utan de som har länken kan se det. Så mitt är inlänkat (och det är inte offentligt)

Min FB-profil är inte offentlig så testar Alexandras tips här då.
Som sagt andra gången han hoppar och fick film på sista språnget som blev det sämsta, kanske han vart lite matt

Min FB-profil är inte offentlig så testar Alexandras tips här då.
Som sagt andra gången han hoppar och fick film på sista språnget som blev det sämsta, kanske han vart lite matt

Funkade fint att se. Tyvärr tappar man ju massor i kvalitet när man laddar upp till FB, men hoppa kan han ja =)

Undrar hur många löshoppningssprång som sker en helg nu, alltså i landet totalt? =)

Åh vad bra att det gick att se :) Det var ju typ superkass kvalitet innan jag ladda upp det på fejjan (filmat med mobil) men det går ju att se att det är en häst (?) som hoppar.

Synd att det inte finns film på de andra hoppen när han flängde iväg riktigt ordentligt :( men han kommer ju att hoppa fler gånger :D

Åh vad bra att det gick att se :) Det var ju typ superkass kvalitet innan jag ladda upp det på fejjan (filmat med mobil) men det går ju att se att det är en häst (?) som hoppar.

Synd att det inte finns film på de andra hoppen när han flängde iväg riktigt ordentligt :( men han kommer ju att hoppa fler gånger :D

Man får trösta sig med det. Dagens i särklass bästa språng för min lille, det blev en närbild på en hjälm filmningsmässigt det. Sånt som händer och man får ju trösta sig med det kommer fler. Men lite surt ändå. (Jag är dock grymt tacksam jag har fancluben som filmar åt mig - skulle ju inte ha en suck att filma själv eftersom jag måste hjälpa till och "jaga ponnyn"...)

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Avel Lite osäker om denna tråden ska ligga under avel eller dressyr. Ni som avlar dressyrhästar, jag är nyfiken på eran åsikt om hur ni...
Svar
8
· Visningar
1 027
Senast: Piaff
·
Övr. Barn Jag vet att vi pratade om det här för ett år sedan, och vi har fortfarande inte skaffat någon hemstädning. Det är av flera skäl men en...
2 3
Svar
40
· Visningar
3 665
Senast: Blyger
·
Kläder & Bli fin Ja, ingen har väl missat att Naturskyddsföreningen kommit med den rekommendationen...
15 16 17
Svar
326
· Visningar
9 344
Senast: Enya
·
Tjatter Nej men nu är det väl hög tid, tycker ni inte? 2024 års upplaga av Secret Santa är här! 🤓 Ni som har varit med tidigare har koll på...
50 51 52
Svar
1 022
· Visningar
33 367

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Bästa ledtillskottet?
  • Intressanta uppfostringsmetoder?
  • Uppdateringstråd 30

Hästrelaterat